Pony van de maand – ROOS

site-roos_0910  site-roos_1021  site-roos_0975  site-roos_0897  feesjte_9015  site-roos_0898  roos_7026  site-roos_71351  site-roos-neeke_0205

Op de Prairie noemen ze mij ROOS. Maar bij het Nederlands Shetland Pony Stamboek heet ik “Rosalientje van de Vissershof”. Mooi hè. Mijn voorouders hebben ook deftige namen, zoals mijn grootvader; “Luitenant van de Spoorlaan”. Ik ben ’n merrie van bijna 8 jaar. Mijn kleurtje is bijzonder; ’t ligt aan ’t licht. Als de (winter)zon schijnt ben ik supermooi zegt baasje; bruinrood met knaloranje manen! In de zomer ben ik bruiner. En als het vriest heb ik wit gestreepte manen. Zie je dat op de 3e foto?!  smiliecam3Vroeger was ik vaak op ’n echte ponykeuring, maarre.. op de Prairie wonen past beter bij mij, lekker rijden met al die kids! Ik vind alles best en blijf altijd braaf en beleefd. Daarom heb ik veel fans. Héééééééle lieve fans! loveys.gif

27 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

27 Reacties op “Pony van de maand – ROOS

  1. Amy

    die Lieve Roos heeft het verdiend!

    :twosome:

  2. Roos’ heeft een zeker verdient! Met áááááál die fans van dr 😉

  3. Elke maand verwachtte ik haar al, toppertje 🙂

  4. I love Roosaliener (luna)

    jes Roos is eindelijk de pony van de maant

    groetjes luna

  5. lisa

    ja dat heeft ze wel vedient

  6. IRIS

    wat een lieve foto’s!!
    gefeliciteerd roosje!! 🙂
    xxmy

  7. IRIS

    een bijzondere pony met al die kleurtjes!

  8. Amy

    rosalientje toch ! 😆

  9. ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS
    ROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOSROOS 😛

    Je lievelingspony Denise?

  10. Iedereen moet het nu meteen weten , mn vriendin (ze is nog nooit op De Prairie geweest) kijkt nu ook elke dag op de site!!!!!

  11. HYPER HYPER HYPER

    Hihi Denise. Zoiets dacht ik al.

  12. haha op foto 1 heefd ze een bevroren neus wat een schatige foto`s

  13. Mariekjhe

    leuuukk 😀
    ze heeft het verdient.
    ook al heeft ze op een dag 10 rondjes door het bos gereden ZE BLIJFT BLIJ 😉
    lieve Rosalientje van de Vissershof…..

    Xx..

  14. Tara

    Roos, je bent de mooiste pony die ik ken.
    Als ik een hengsten shet was zou ik spontaan verliefd op je worden!

  15. IRIS

    hoe kan je een foto hier rechts boven zetten,
    inplaats van z’n plaatje??

    Hoi Iris, dat kan als je een WordPressaccount aanmaakt.

  16. aaaaah!
    Lieve Roos!
    Ik heb een keertje met haar door het bos gereden.
    En toen liep ze de hele tijd door de bosjes!
    Dat was eigenlijk best wel grappig!!:)
    XX Maya!

  17. Eveline Magnus Magnus

    OOh wat leuk
    !!!!!!!!!!!!!!

  18. jes eindelijk rosalien!
    joepie jes eindelijk te gek jes joepie!
    ik krijg geen adem meer!

    ROSALIEN!!!!!!!!!!!!!!!
    ILOVE JOU!
    roos schatje I love jou!
    ROOS IS DE BESTE PONY EN LOBKE VAN DE HELE WERELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I LOVE JOU!!!!!!!!!!!!!!!

  19. Eveline Magnus Magnus

    oke michelle je bent zo te lezen helemaal hyper het is maar een pony hoor

    Ha, maar WAT voor ’n pony!

  20. Bel.

    Heeft Roosje een kind met Urbanus ?
    Want ik wil weten wie de ouders van mijn paardje is. (:
    xx.

    • Marleen

      Niet dat we weten Bel.! Roos woont sinds haar 4e jaar bij ons, en in haar papieren staat niet dat ze voor die tijd een veulen heeft gehad. En dat schat ik ook niet zo in..
      Als je pony net zo lief is als onze Roos bof jij! Succes met je zoektocht!

  21. roosalie is de liefste pony van de hele wereld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. roos roos roos roos roos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
    I LOVE ROOSALIE 10000000000000000000000 keer

    XXXXX en liefs doenja

Geef een reactie

