Veel ponypret in 2009!

site-bram_1010

18 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

18 Reacties op “Veel ponypret in 2009!

  1. haha bedankt, dat zal zeker lukken ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€
    en hetzelfde! ๐Ÿ˜›
    x’

  2. Mariekjhe

    bedankt ๐Ÿ˜€ en natuurlijk ook van mij aan jullie: een gelukkig 2009 !! ๐Ÿ˜‰ en wat een mooie foto van bram ๐Ÿ˜ฎ moooooii ๐Ÿ˜€

  3. Moet lukken denk ik. Voor iedereen hier ook; een gelukkig nieuw jaar en maak er een feestje van!! ๐Ÿ˜€
    ps. mooie fotoooo!

  4. Hetzelfde, moet wel lukken idd

    Bram staat er goed op ๐Ÿ™‚

  5. Amy

    geweldig zo’n wintervachtje!

  6. lisa lenz

    bram staat er leuk op
    oh…. allemaal een gelukking nieuw jaar
    ๐Ÿ™‚

  7. IRIS

    dat zal zeker wel lukken!! ๐Ÿ™‚
    ik wens iedereen een gelukkig 2009!

  8. mieke lover

    oooooooooh leuk yohh bram sgatje

    IEDEREEN EEN GELUKKIG NEW YEAR

  9. IRIS

    wat ziet bram daar sgattig uit!!!!! (L)
    egt super lief, met die wintervacht!! ๐Ÿ˜€

  10. Mooie foto!
    En het zelfde voor de prairie!
    Ik kom in de Zomervakantie weer denk ik!
    Maar we weten het nog niet zeker..:-(
    Ik weet het natuurlijk wel zeker maar mijn ouders niet..
    OUDERS!?
    Ze zijn onbegrijpelijk.
    Ik hoop het maar!
    Doeii!

    Groetjes Maya!

  11. madeleine

    wat lief die foto..
    ennuuh dat lukt denk ik wel ๐Ÿ™‚
    en het zelfde!!

  12. I love Roosaliener (luna)

    bedankt en het zelfde

  13. MariitJjaa

    Iedereen hier ook een gelukkig en een gezond nieuwjaar!!
    De ponypret gaat zeker lukken!
    Een schitterende foto Marleen!
    Die Bram is fotogeniek!!

  14. Erin

    Heej!

    Ik wens jullie en de pony’s ook allemaal een heel gelukkig 2009 toe!

    groetjes, Erin

    p.s. bram is een weet heel goed hoe hij veel reacties moet krijgen!!! leuke foto!

  15. Henry

    Ik wil ook zo’n jas!

    Dit voorjaar moeten we ‘m vast weer scheren Henry! Stuur wel ’n zak vol op.๐Ÿ˜‰

  16. haha ja jullie allemaal ook en mooie foto van bram ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

