De HulpShetlander van de Kerstman

We wensen iedereen ’n hele fijne Kerst!

20 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

20 Reacties op “De HulpShetlander van de Kerstman

  1. Lisaa love Katrien

    Hee ben ik ook eens eerste :p
    Haha hetzelfde 😛
    En alle Prairiepony’s ook!!
    (Vooral Katrien dan :p)
    x

  2. prettige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar iedereen
    ik mis roosje!!!!!!!! happy new jaer!:) (_) (_) (_)
    hoefjes voor alle prairiepony’s
    en ik vond het een super kersttocht!
    groetjes michelle

  3. Hetzelfde voor alle prairiepony`s!
    En voor jullie natuurlijk Marleen en Berber en Anne!:P

    XXXX! Maya!

  4. Henry

    Al anderhalf week geveld door de griep… ben ’t goed zat. Ook hou ik niet van kerst maar gelukkig is Tara morgen jarig! Wordt ’t toch nog gezellig. Verder wil ik iedereen (Prairiefan of niet en dus ook zeker Rienk!) fijne dagen toewensen en een bovenal heel goed en gezond 2009. En maar hopen dat de shetjes nog wat centimeters groeien….. Leuk voor de grote meiden

    Jullie ook Henry, en veeeeel beterschap!

  5. HEEY, leuke kerst wens!!wens ik jullie(prairie reaks ) ooktoe

    b2

  6. Iedereen een hele leuke kerst! En de pony’s ook (vooral Roos en Magnus !)
    Waren de kersttochten leuk?? Mijn vader wou niet naar Terschelling in de kerstvakantie 😦

  7. Amy

    fyne feestdagen!

    @Henry : Gefeliciteerd met Tara!
    geef d’r maar een verjaardags knuffel!

  8. Amy

    over 2 nachtjes ben ik jarig ! 😆

  9. Oepsie, beetje laat, :$ Hoe dan ook, Feestdagen gehad allemaal? 😀
    Geef Tara van mij ook maar een dikke knuff!!
    @ Amy Alvast gefeliciteerd! 😀 😉

    Doeii.. xx

  10. Amy

    als het morgen was dan was mijn verjaardag morgen !

    @ Marit: Dankje

  11. nina love bartje!!

    bedankt!

    het zelfde!!

    nina en bartje:p:p

  12. Gefeliciteerd Amy!
    En jij alsnog Tara!

  13. Henry

    Amy, Prairiekind, van harte gefeliciteerd! Op naar de 15!

  14. Amy

    en nu ben ik jarig!
    een heel mooi blauw suede dekje gehad 😀
    @ marleen & henry : bedankt! 😀

  15. Eveline Magnus Magnus

    Gelukkig nieuwjaar en prettig kerstfeest

  16. haha ze komen nu toch op de kerst dinges in midsland te staan ik zag berber en nog een paar de pony`s ophalen:P met kerstmuts:)

  17. Mariekjhe

    AMMYYY gefeliciteerd 😀
    sorry beetje laat maar dat had ik al op msn uitgelegd togg ? :O
    hahahaha leuk plaatje marleen en hoe vind je dat tog altijd 😉
    ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar want ja het is al kerst geweest :schaam: :p

  18. Jeeeeeetje, lekker net als vorig jaar miiiiiiiiiiiiiiiiistig! :O Je ziet nu al niet heel veel/ver meer maar vanavond/vannacht wss. al helemaal niet.. Vorig jaar konden we vanaf de voordeur niet eens de overkant van de straat zien :S. Heb wel geschaatst op natuurijs, was echt leuk alleen heb ik dan net van die rot-enkels+knieën maarggooeeed. Ik hou het toch maar bij schaatsen KIJKEN, een carrière is voor mij niet weggelegd ;P Grr ik heb een beetje een hekel aan een paar van die jochies, die zitten steeds te prutsen met vuurwerk, gooide die zoiets weg kwam t bijna tegen iemands hoofd en hij kreeg ook al bijna iets in zn oog. Maaar IEDEREEN OFCOURSE A HAPPY NEW YEAAAR!! 😀 🙂

Geef een reactie

