Mooi voor de kerst..

..dus ging een pony naar de kapper! KLIK

15 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

15 Reacties op “Mooi voor de kerst..

  1. MariitJjaa

    Tja, Nu de prairiepony’s ook?
    Of gaan jullie zelf een zaakje beginnen ? ๐Ÿ™‚

  2. Tara

    haha, die arme Tobias, opeens paarse slierten in z’n manen!

  3. madeleine

    mischien wat voor margje mischien valt ze dan in de smaak van max ๐Ÿ˜€

  4. Mariekjhe

    hahaha en dan lekker op zijn amsterdams (of rotterdams :schaam: ) hahaha ga ik ook doen bij lucky ๐Ÿ˜€
    nee hoor grapje lucky!! ik hoor hem nu al NEE hinneken ๐Ÿ˜‰

  5. ahaha maf we kunnen max dan wel als punker doen:P

  6. Amy

    dat was Amsterdams dus dat had je goed. want Rotterdams is heel plat.
    en zomaar durven ze lelijke paarse nepharen in een zielig dun paardje te doen.
    echt heel zielig.
    vandaag naar de Manege geweest een Bit had ik gekocht voor het Hafje waar ik nu op rij.
    Peter is te oud om bij te leren ik ga verder in dressuur op de Haflinger, maar die Haflinger is ook wel oud maar dievoel ik gewoon beter aan.
    maar dat bit was dus te klein 1 cntimeter.
    dus ik moet morgen weer terug naar de paardenwinkel.
    trouwens is er iemand die intresse heeft in een roze dekje van harry’s horse met bloementjes erop.
    ik heb hem dubbel ! ๐Ÿ˜†
    je kan hem ook omdraaien dus je hebt een kant met bloemetjes en de andere gewoon roze.
    maat : full

    ๐Ÿ™‚

  7. Marleen

    Nou Amy, ik hoorde toch wel een heeeel erg bekend accent bij die dames. ๐Ÿ˜‰ Er staat toch ‘ech wel’ “Rotterdam” bij het nieuwsbericht. En als jij toch in de buurt bent, is dat roze dekje niet iets voor die TOBIAS met zijn roze manen ๐Ÿ˜†

  8. Yfke

    Ik had het al gezien, pff slaat nergens op

    Amy hoe oud is Peter dan?

  9. Amy

    hij kwam bij ons toen hij 19 washet is inmiddels al 3 jaar geleden dus 21.
    en dei Haflinger is 16, heeft al eens M gelopen
    en Peter is nooit verder gekomen dan de L.

    het was vandaag heel Grappig op de Manege want Peter is dus kreupel ( denkt hij )
    want in de les loopt hij linksachter niet goed.
    en als je dan speciaal voor hem naar de manege gaat om met hem te gaan wandelen en te poetsen, loopt hij supergoed!
    maar hij is nogal sterk aan een touwtje dus ik zn hoofdstel ingedaan teugels eraf ketting door z’n bit.
    moest hij later naar de wei. maar nu mocht hij in de grote wei! dus ik zet hem zo in de wei.
    Gaat hij keihard galloperen en bokken enzo.
    glijd hij nog uit, loopt hij nogsteeds goed en z’n staart maar omhoog! hij dacht echt dat hij een arabier was! dus.

  10. Amy

    dom :$ tv Rijmond natuurlijk toch…

    ik vind het echt zielig voor Tobias.

  11. dat bewijst maar weer ‘s
    dat paardenmensen niet helemaal sporen…
    ; )

  12. essie

    haha hoe kom je nou weer op zon idee:S, maar moet eertlijk toegeven het zag er wel leuk uit.

  13. hiihihihih

    haha lollig kan je wol doen bij een prairie pony (margje) kort haar maar krachtig

  14. hiihihihih

    toe toch mar nie

Geef een reactie

