Kerstwens? Wat denk jij?

14 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

14 Reacties op “Kerstwens? Wat denk jij?

  1. hahha grappig alleen de herten willen ze weer weghalen das wel heel jammer:(

  2. Lisaa love Katrien

    Ik weet het zeker, het worden de herten!! 😛

  3. Mariekjhe

    ik weet zeker dat ze het aller liefste kersttochten maken met PRAIRIE KIDSSSSS
    en dan kunnen wij er ook nog van genieten nou is dat geen goed iedee?? 😉

  4. Whaha wortels natuurlijk, want rinke en ik zijn er niet om die super kersttochten te maken 😆

    Herten niet, die brengen ziektes mee 😦

  5. Tara

    Een dik pak sneeuw om in te rollen! Dat zou ik ook wel willen!

  6. leuk ik heb 2 keer gestemd, bij wortels en de leuke kersttochten natuurlijk

  7. Marl1

    Hmm, het aantal stemmen klopt wel, maar de procenten slaan nergens op. Al gaan de pony’s best 500 procent voor wortels… 😀

  8. Amy

    Welke pony lust er nou geen wortel!

  9. madeleine

    wortels natuurlijk anders moeten de pony’s met de koude neus in de sneeuw zoeke naar gras .. 😀

  10. Amy

    die foto bovenaan!
    die is echt superleuk!

  11. Jammer genoeg stond er niet:

    Naar de prairie gaan en alle pony`s een knuffel geven!

    Groetjes maya!

Geef een reactie

