Kerstvakantietochten!

Joehoe! In de kerstvakantie gaan we lange groepstochten rijden!

Op de Prairie stond dat al een tijdje op de borden en op de Prairiewebsite in het klein aangegeven, maar nu ook even uitgebreid: We gaan KERSTRITTEN maken!

Ben je in de kerstvakantie op Terschelling? Kan je echt goed zelf ponyrijden? Maak een afspraak voor een van de tochten die we gaan rijden! We rijden door duinen, bos en over strand; een andere en langere (!) route als we zomers doen. Dus: dikke kleren aan en onderweg drinken we warme chocomelk! Verder is het hetzelfde: we willen je van tevoren even zien rijden, zoeken ’n passende pony voor je uit, er gaan minimaal 2 en maximaal 6 kinderen mee en er wordt natuurlijk onder deskundige volwassen begeleiding gereden. Leuk leuk leuk! Ik heb er zin in!

PS De ‘gewone’ ponyverhuur is vanaf de Pasen weer open. Dus alleen groepsritten in de Kerstvakantie!

We hopen op t-shirt-weer, maar rekenen op skipakken-weer….

buitenrit_2021  groepje_1189a

EDIT: 29-12 We maken helaas geen ritten meer in de kerstvakantie.

39 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

39 Reacties op “Kerstvakantietochten!

  1. Mariekjhe

    hahaha leuk
    en je weet het hè marleen 😉
    ik ben de hele kerstvakantie beschikbaar 😀
    alleen op 27 december tot en met 30 december niet
    want dan gaan ik en tara naar ……….
    YFKE !!! 😀

    Xx..

    Yep ik weet het 😉 , dan bel ik je hoor Marieke!
    Alvast veel plezier bij de dames en de groeten!

  2. Amy

    wat Leuk!
    dalijk rijden jullie in de sneeuw over het strand!
    haha

    maarja

    was ik maar in de kerst daar.
    en 15 centimeter kleiner!

  3. Francine

    Leukleukleuk!
    -alleen kom ik nooit van zn lang zal ze leven in de kerst op Terschelling- 😉

  4. Ik wil wel 😀 maar is een beetje heel erg koud als ik naar de verzorgpony’s(Pauke Polly en Pepsi!) van mn vriendin mee ga is het al super koud ! Maar dat houd mij niet tegen! (Maar mn ouders wel :-()

  5. IRIS

    gaaf!!! strandritten!!!!!!!!!

  6. Amy

    nou zie ik wel dat sneeuw vallen in beeld maar wat ik een heel raadselvind is…
    Waar blijft al dat sneeuw!
    ik helemaal naar beneden scrollen of ze daar lagen maar nergens zie ik wat!?
    of zou het al gesmolten zijn!?
    wat een raadsel!

  7. heeeey, ik heb nu een kerstvakantie baantje!!!!= D
    zoon zin in!!!!!!
    weet nu al dat het tof gaat worden!!

  8. Mariekjhe

    wat ga je doen dan ber??
    en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag !!
    marleen en anne ook gefeliciteerd met jullie dochter 😉
    en rienk gefeliciteerd met je zusje

    Xx..

  9. lisa lenz

    echt leuk dat jullie dat doen !!!

  10. Mariekjhe

    LEUK marleen 😀
    jaaa ik ga wel even kijken of yfke en rinke wel goed zorgen voor kirsten 😛
    hahaha ik heb er zin in!

    xx

  11. sophia artz

    ik wil heel graag met de kerst-tocht mee maar ik
    ben nog niet zo vaak met de pony geweest.
    kan ik dan wel mee??
    groetjes sophia

    Hoi Sophia, leuk dat je meewilt!
    Je moet echt zelf een heel stuk kunnen en durven galopperen met een pony.
    Ik stuur je wel ’n mailtje. Groeten, Marleen

  12. joepie ik hoop dat ik mee mag, maar op welke dagen is het ook alweer?
    groetjes mimi

    ps:ik hoop zo super erg dat ik dan op mijn lieve vriendinnetje Rosalien mee mag,ze is zo’n snoepje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!echt!

  13. nina en lisa

    hoi allemaal, wij willen een dag op Terschelling komen in de kerstvakantie, waarschijnlijk volgende week dinsdag. Van papa mogen we wel een ponyrit maken. Hoe laat kan dat dan, we komen met de boot van 08.30 en zijn dan ongeveer 10,00 uur in Formerum. Hoe lang duurt dan de rit en hoveel kost het moesten wij van papa vragen.

    Hoi nina

    Mailtje in je bus van hier! Kosten zijn 30 euro en we zijn wel drie uren aan het rijden. Warme kleren aan dus!

  14. IRIS

    gaan jullie die strandritten ook in de zomervakantie houden??
    Yep, af en toe Iris!

  15. Lisaa love Katrien

    Jah op welke dagen is het??
    En hoe laat??
    En hoe duur??
    want wij komen aanstaande Dinsdag op Terschelling en wij wouden ook wel graag mee…

    x

    Ik heb jullie gemaild Lisa & Nina! We gaan dinsdag gezellig op pad!

  16. hoe duur?????????
    ik heb echt zin in.
    maar ik ga ook in de tweede week naar denise.

    Ik heb je gemaild Michelle, het kost 30 euro pp., net als de ochtendritten, we maken wel een nog langere tocht. Yes.

  17. Eveline

    Ik ga michien ook mee als het mag en als ik er geld voor heb !

  18. Eveline

    Ik mag ook mee me pa en ma betalen het

    Leuk dat je meegaat!

  19. Eveline

    op welke dagen zijn de groepsritten Marleen ?

    Ik heb je gemaild Eveline, dan kan je kiezen!

  20. Eveline Magnus Magnus

    hoi

  21. Amy

    er willen echt superveel mensen mee zie ik hier!
    volgensmij word het heel gezellig!
    😀

    Tuuuuuuuurlijk!

  22. IRIS

    het lijkt me echt gaaf om meer te gaan met een strandrit!!
    leuk dat de ritten ook in de zomervakantie zijn!!!!!

    Jaja, dan kan je in je shirt op een pony ipv in je skipak. 😉

  23. We gaan in ieder geval een paar gevorderdentochten maken. Maandag de 29e zijn we op de midwintermarkt, daar kan iedereen een rondje rijden! Leukleukleuk!

  24. Lisaa love Katrien

    Ik heb echt superveel zin in Dinsdag 😀
    x

  25. Mariekjhe

    ik ben nog niet gebeld :O (een foutje denk ik)
    hahaha nee hoor grapje marleen !
    hahaha 😀 zoals ik het nu hoor (zie) gaan er heel veel kinderen mee leuk 🙂

  26. Haha, lijkt me echt suuuuuperleuk maarja ik ben er niet dus kan t niet meemaken.. Nou wel iedereen die wél meegaat heeeeel veel plezier!

  27. sophia artz

    hallo marlleen.
    ik kan nog niet galloperen maar dan kom ik nog een keer langs met mama. en dan ga ik gewoon een pony rit doen. misschien gaat er ook een
    vriendinnetje mee.

    groeten sophia

  28. Marl1

    Dat is leuk Sophia! En volgende week maandag zijn de Prairiepony’s ook op de Midwintermarkt in Midsland! Vanaf 4 uur in de middag kan je ponyrijden in het dorp.

  29. MariitJjaa

    Gezellig! Gezellig! helaas, voor mij zit dat er niet in.. 😦
    Voor iedereen, héél veel plezier!

  30. Lisaa love Katrien

    Ohh het was zo megaleuk 😀
    Die galop op t strand op Katrien was echt te gek 😀
    En ik zie ons daarboven:p
    Ojaah Berber, mag ik je msn nog ff?? 🙂
    x

  31. nientjehh

    het was zo leuk op bartje

    echt cool wil ik nog eens doen:p

    ik mis bartje wel ben nu al weer thuis!:'(
    op het strand was het (ook) vet cool zeg!!

    ik wil ik(moet) het nog een keer doen!:p
    volgend jaar moeten jullie het weer doen!!

    xninaxbartjex

  32. nientjehh

    het was zo leuk op bartje

    echt cool wil ik nog eens doen:p

    ik mis bartje wel ben nu al weer thuis!:'(
    op het strand was het (ook) vet cool zeg!!

    ik wil ik(moet) het nog een keer doen!:p
    volgend jaar moeten jullie het weer doen!!

    xninaxxbartjex

  33. Na de kerst zet ik foto’s van de kersttochten op de site! Eerst een van de kerstman en zijn rendiere… nee, Shetlander.

  34. Amy

    ik ben trouwens in mei weer op terschelling.
    nou eigenlij April! 😆
    27 april tot 1 mei
    dus met koniningendag!
    zijn jullie dan ook gewoon open?

  35. Ik ben heel benieuwd naar de foto’s! 😀
    Ik mis Katrien wel heel erg nu…het duurt nog wel even voordat ik haar weer zie!! 😥

    Ik zal snel de foto’s uitzoeken Lisa!

  36. Eveline Magnus Magnus

    Welke pony’s komen er allemaal ?

    Hoi Eveline; op de Midwintermarkt?
    Daar komen Geis, Bart, Magnus, Roos & Bram.
    En jij ook toch? Tot zo!

  37. zijn de foto’s er al??
    Ik wil heel graag een foto hebben van mij en ♥Katrien♥ op het strand!
    xxx Lisa

    Ha Lisa, ik heb er net de noodstop van Katrien op de site gezet! 🙂
    Zal ook de foto’s uit gaan zoeken en ’n cd voor je maken!

  38. okee bedankt 😀
    Ik heb het filmpje net bekeken 😛
    Echt grappig 😆

Geef een reactie

