Pony van de maand: BOB

ponys-aan-zee-2008-12  bob_9449  nat_9309-kopie  site-bob_9435  ponys-aan-zee-2008-9  site-bob  bonte-bob_9602  site-bob-8  ponys-aan-zee-2008-35

Yeaaaah. Kicken! Ik mag! Ik ben dé BOB! bye.gifWaar iedereen het over heeft. Vorig jaar ben ik met mijn moeder SAARTJE en m’n zusje KATRIEN op de Prairie komen wonen. Het was even wennen, maar ik vind ’t er erg leuk! yes.gifIk heb al een boel ponyvriendinnen. Vooral bij LIESJE en FRANSIEN loop ik graag in de wei. En de mensen vinden mij ook best leuk geloof ik. Groot en gevlekt rood. Ja, dat doet het ém. En m’n karakter natuurlijk! Eerst mocht ik alleen aan ’n touwtje mee het bos in. Ik liep stijf tegen de mensen aan, duwde perongeluk wel eens wat ja… biggrin.gif Nu weet ik wat de mensen willen en wat de bedoeling is. Ik heb een paar superlieve fans die zo wijs met me zijn dat ik van alles mag! Let op: Stoelendans! (2e prijs gewonnen met Tara) cheer.gif Naar het strand! user posted image Ik mag zelfs mee op de ochtendritten! thumbsup.gif (Maar wel alleen met kids die echt goed rijden, want ik haal soms ’n grapje uit. Zo ren ik wel eens, hup, zo dwars de duinen in. Lachen! Tot die ene keer dat er een gat zat, ik daarin kukelde en klem lag. Oops. bonk.gifMijn fan schrok zich ook ’n hoedje, maar moest later toch wel lachen om m’n actie nailbite2.gif)

Henry, vader van fanTara, maakte de prachtige strandfoto’s!
27 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

27 Reacties op “Pony van de maand: BOB

  1. Marieke

    JEEJ BOBJE 😀
    wat een supermooie foto`s zeg :O wouw
    ikvindjeliefbob cheer

    xx een bob fan 😉

  2. IRIS

    bobjuuhhh!!! 😀
    1 van mn lievelingen!! (l)
    wat een leuke foto’s trouwens! 🙂
    xx iris

  3. laura (arie, dirk en bob)

    wat grappig echt BOB:p 😄

  4. Tara

    Super pony!
    Echt een heerlijk beessie.

  5. celine

    leuke foto’s van bob

  6. Amy

    bobje is een popje!
    😀

    ik ga even wijs doen:

    Bob is een fijne pony.

  7. madeleine,,

    hee die stoere bob is pony van de maand 🙂

  8. Yewaah bob 😀 (L)
    Hij is zoo leuk (L)

    Bob is cool 😀
    I (L) Bob 😀

  9. Haha, ik keek net even Bob is de 12de pony van de maand 🙂 (als je jarigen van de maand en de geitjes ook meetelt)

    Jaah, we kunnen nog wel ’n jaartje doorgaan hoor Yfke. Of twee.

  10. Amy

    ik ben ook jarig in december en donder ook ! 😀

    Wanneer Amy, wanneer?

  11. Amy

    ik weet het niet meer

  12. Marleen

    Yep, da’s Bram! Toevallig op dezelfde dag jarig als Aryanne! 😉

  13. Evelien

    das wel heel toevallig he! kan geen toeval meer zijn… 😉

  14. Evelien

    net alsof iemand dat bedacht heeft ofzo 😛

  15. Amy

    16 December volgens mij!

  16. Tara

    Nog 22 nachtjes slapen en dan ben ik 15! 😀

  17. gefelici flapstaart! bobbbbbbbbbbbbbb!
    doen de prairie pony’s dit jaar ook pakjes avond in de wie??????????!!!!!!!!!!!

    wanneer word roosje de prairypony?!

    maar bob is ook een schatje hoor!

    groetjes mimi
    leuke naam heb ik bedacht he?!

  18. Amy

    ik ben 29 december Jarig ! 😀
    ik geloof nog 25 nachtjes.
    ik vind het heel stom dat ik maar 14 word.
    kan ik niet 14 jarige jaar overslaan ofzo.
    heel m’n vriendengroep gaan nu naar disco’s wara ik dus illegaal moet in komen.
    worden hun 15 mag ik eindelijk legaal in de 14+
    gaan hun naar 15 +!
    zo gaat het dus altijd!
    maar ik kan gewoon nog lekker bij iedereen achterop op de scooter ! 😀

  19. Tara, nog 23 nachtjes slapen en dan mag je Pazzel en Kirsten meeten :’) (nu ik geen Liezel meer heb moet pas maar even -zzel 😆 )

  20. Lisaa

    Wat een superhippe smileys 😄
    Trouwens ook een heel leuk stukje met superhippe foto’s 😄
    Ik zit nu op school 😛
    Heb nu tijd om huiswerk te maken en we gaan zo Sinterklaas vieren op school 😀
    XxX

  21. Amy

    waarom is mijn reactie aan het wachten op een goedkeuring ?

  22. Amy

    trouwens er stond in dat.
    ik 29 december jarig was.
    en dat ik 15 wilde worden
    maar dat ik pas 14 werd
    dus

Geef een reactie

