Teveel?

Elke dag kijken we natuurlijk even bij de Prairiepony’s in de duinen. Is iedereen blij daar? En vooral is iedereen BARTJE er nog? (Want als BARTJE er is, zijn ze er allemaal!) …1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11… Maar gisteren telde ik er 1 teveel. Huh?!? Hmm. Nieuwe pony? Of een van de nieuwe herten die ’t daar wel gezellig lijkt? Nee, ik had gewoon verkeerd geteld. Pfff.

Maar Anne heeft wel ’n edelhert gefotografeerd. Die liep al in de weilanden, tussen het vee. Prachtig gezicht, maar toch niet leuk! Op Terschelling doen de boeren erg hun best om veeziektes buiten de deur het eiland te houden, maar je weet niet wat vreemde herten meebrengen. Niet blij met een hert in je wei. 

Toch liever ’n pony in duin.

unknown2  unknown

19 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

19 Reacties op “Teveel?

  1. Amy

    Ojee!

    ik denk dat hans stiekem een hengst was en dat hij neeke gedekt heeft en nu is er een Heeke erbij gekomen !
    opgelost ! 😀

  2. I love Roosaliener (luna)

    Echt mooi hert

  3. dit is het bewijs
    nu weet je dat ze er echt rondlopen!!

  4. Haha, tjah verkeerd tellen kan gebeuren he 😉

    Ik vind die edelherten eigenlijk helemaal niet mooi, damherten zijn veel mooier 😳

  5. Mariekjhe

    HaHaHa ik had al zoiets gehoord 😉

  6. Jemig
    echt jongens(o sorry, MEISJES)
    alle boeren zijn boos op de gene die de Edelhertn heeft auit guzet.
    gruutun vun burbur

  7. hihihihihih
    eveline en ik zijn melig.!!!!!
    veel suc6 nog met schrijfen(zit nu op school, en wil niet vworden gesnapt!!!!!!!!!!)
    baybaybaybaybaybaybaybay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  8. mama

    Berber, beter opletten op school. “Schrijven” schrijf je met een V! Foei!

  9. ja maar ik was met mijn werkstuk bezig, en ik had even afleiding nodig.
    papa draait nu die ijslandse muziek., en neslon gaat nu mee zingen, en hij mist je…….
    groetjes van berber ,papa en Nelson.

  10. he berber

    heb jij die herten ook in het het echt gezien in het weiland??????!!!!!!!!!!!!!!

    ben je nog steeds melig met Eveline?????????????!!!!!!!!!1

  11. tuurlijk!!
    hihihihihhhhihi

  12. Oh noo Berber is melig, dat kan noooit goed gaan hahahaha

  13. hihi , hoe komen die herten daar nouw?!?! ziet er wel leuk uit 😀

    Tot de meivakantie!!!!!!!!(nog wel een beetje lang 😦 )

Geef een reactie

