Prairietrui (en Prairiekid) op tv!

Vandaag kwam er ’n leuk email bericht: “Jahoor het is gelukt! Morgen 11 november komt de ponytrui (met Ronja er in) op Net5 van 7-8 en in de herhaling van 15-16. Het programma heet zoiets als Net5ClubKids en de afleveringen zijn ook nog op internet te zien geloof ik. Zet je een tv in de wei? groetjes  Sabine”

Dus: allemaal kijken! Wij gaan thuis voor de buis en ik regel wel ’n verlengsnoer richting duin. Kunnen Ronja’s lievelingsPrairiepony’s ROOS & MAGNUS ook kijken. Zou Ronja in haar Prairietrui goed in beeld komen? Als ’t lukt: dan wint ze -naast eeuwige roem- ook ’n gratis ochtendrit! 

—————————————————-

EDIT – DINSDAG 11 NOVEMBER:

Jaaaah, gefeliciteerd Ronja, de ochtendrit heb je! JOEHOE!  cheer.gifcheer.gifcheer.gif

Ronja kwam hartstikke duidelijk in beeld. Dat vinden we superleuk, maar die Prairietrui deed ’t hem natuurlijk! Ronja ging ervoor; ze vertelde heel Nederland dat Pony’s haar lievelingsdieren zijn (MAGNUS & ROOS vonden dát superleuk), wees aan hoe slank de Prairiepony’s zijn (foto1) en verbaasde de man in het jasje door de ponyhoogte aan te wijzen. (foto2) “Dat zoiets kleins zòòòò lief kan zijn” verzuchtte hij.. Jammer dat die mevrouw met die muts snel in beeld sprong toen Ronja met haar rug (en “de Prairie- Terschelling” tekst) naar de camera draaide. (foto3) “Dat mag twee keer” zei ze “en dan knippen we je eruit.” (foto4)  Maar dat hoefde gelukkig niet!

ronja-tv_5313  ronja-tv_5320 ronja-tv_5310  ronja-tv_5326

Ronja, die nu bijna in d’r eentje de Prairie promotie in kranten en tv-programma’s doet (zie onderaan de fanbladzijde), heeft wel wat versterking nodig dames en heren, wie is de volgende trui in beeld? En laat ’t ons weten!!

14 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

14 Reacties op “Prairietrui (en Prairiekid) op tv!

  1. I love Roosaliener (luna)

    Echt leuk zeg en Ronja is het ook al gelukt om in de krant te komen.

    Veel liefs Luna

  2. Amy

    hup Ronja !!!!
    :cheer:

  3. Haha, Ronja gaat lekker 🙂

  4. mariekjhe

    kom op hè ronja lachen 😉

  5. Vanmiddag tussen 15 en 16 uur is de herhaling! Snel uit school voor de buis! Superstoer hoor Ronja!

  6. hihi echt lol!! (Ik heb het gezien)
    groetjes van berber

  7. madeleine

    Goed zo Ronja
    ik ga kijke 😀

  8. Ik heb net even 5 minuten de tv aangezet en ik heb Ronja gezien hoor! 😀

  9. Sabine

    Hihi vooral de “vertaling”van Marleen bij de foto’s is heel grappig. Misschien moeten we het maar na synchroniseren.
    Voor alle andere prairiemeiden: kom op doe je best bel het jeugdjournaal, mail willem wever of vraag man bijt hond bij jullie thuis aan tafel. Vergeet niet dat je altijd een schone ponytrui aan hebt.

  10. Ik ben wel ns vaag in beeld geweest met Prairie-trui bij de NOS bij een volleybalwedstrijd maar ik weet niet meer wanneer dat was haha. 2 jaar terug ofzo, maaar ik zal mn best doen hihi

  11. essie

    Ik zapte toevallig langs en heb natuurlijk ffgekeken. ik dacht eerst he ronja op tv en later zag ik het prairie shirt:D ik moest er wel op lachen:D

  12. Eveline

    Wat leuk zeg Gefeliciteerd Ronja !!!

Geef een reactie

