Geen Pony maar Berenloop

Vandaag was de Berenloop, de marathon op Terschelling. Duizenden mensen liepen hard. En al die 2804 mensen die de halve marathon renden (21 kilometer!) kwamen langs ons Prairiehuisje. Dus hebben we de boel wat feestelijk versierd. (foto 1) Vlaggen, slingers en spandoeken. (foto 2) Als dank kregen we stapels natte sponzen in de wei van de hardlopers. tja. (foto 3) Tot nu toe geen ponynieuws.. Maar.. toen iedereen voorbij was kregen we ook de overgebleven bananen, die de renners niet hadden gegeten! Mjam. (foto 4) 

       

Helaas lustte de pony waarvoor ’t goed zou zijn geen banaan. Maar de rest wel!

10 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

10 Reacties op “Geen Pony maar Berenloop

  1. anne-wil(liesje,leentje,marijn,kirsten)

    jah lol vandaag was leuk met berenloop ik moet alleen morgen weer naar school:(

  2. silver is ontsnapt en loopt nu bij ambroosius in het land:P

  3. Mariekjhe

    hahaha leuk, ik was vrijwilliger moest poncho`s uitdelen voor mijn stage :p
    @ anne-wil: das niet zo mooi gouw maar weer gaan vangen dan he :p

    xx

  4. Jaah…mn vader deed er ook aan mee 😉
    ik heb je nog gezien, Marieke 😀

    Xx

  5. kaatrien

    hihi Renske likte gewoon mijn vingers er ij af zo lekker vondt ze het!!

  6. Amy

    die pony’s op de foto!
    echt zoooo schattig zonder halster zijn ze echt cool!
    met dat wintervachtje!
    ik begrijp niet dat mensen hun pony gaan scheren!~

    Mooi he! Dit is echt echt!
    Pak die scheerders hun winterjas maar af Haha!

  7. Neem volgend jaar zak wortels voor ze mee!!

    Ha, da’s lief! En gefeliciteerd met je 1e plaats!!

  8. Amy

    ik zal ze in hun onderbroek op straat laten lopen !
    😆

Geef een reactie

