Pony van de maand – HANS

                

Hoi! Ik ben HANS. Zwart en wit gevlekt. Mijn vorige baasje noemde mij MAX, maar op de Prairie kreeg ik ’n nieuwe naam, want daar was al een MAX. Ik ben genoemd naar m’n grote vriend: Hans de groentenboer. Da’s een hele belangrijke vriend hoor! Op de Prairie valt iedereen voor mijn looks en mijn minimaatje.yes.gif“Klein van buiten, groots van binnen” zegt mijn baasje altijd. Ik ben best stoer, durf heel veel en houd van gekke dingen doen. Bijvoorbeeld van ’t duin afrollen. En IJslander Bakkus uitdagen. Maar zwemmen in zee staat op nummer 1. Of nee, iemand van de fiets trekken als ik er aan ’n touwtje naast loop, da’s nog leuker! Heus niet zielig hoor, die meiden doen ook “lollige” dingen met mij. Er is een die rijdt wel eens op ’n Shire en dan mag ik ernaast op de foto. Terwijl ik er zo onderdoor kan lopen. Vinden ze grappig. Pff. Of ze gaan op mij zitten -voor de foto- met aan elke kant 1 been op de grond. Oh oh wat ’n lol..

 Hier komt nog ’n foto met de Shire

24 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

24 Reacties op “Pony van de maand – HANS

  1. Haha leuk 🙂 Hans verdient het 😉

  2. Zie het nu pas, link naar bokt 🙂 Jeej

  3. Mariekjhe

    hahahaha gekke hansiee
    ik met hans op het strand echt lol 😀
    en jha die ponykeuring 😉 die vlecht dat is mijn werk :p

    xx

  4. puck

    Hansje is de BESTE!!!
    Leuke foto’s, vooral die van de stoelendans!!(met mij:P).

    Groetjes grootste Hans fan(Puck)

  5. Amy

    die evelien op hans ! 😆
    die foto had ik gemaakt!
    echt grappig!
    hans is echt lief!
    ik kan namelijk heel goed
    met hem pony fluisteren!
    haha 😆

  6. a-w(liesje,leentje,marijn,kirsten)

    ja hans is bijna groter dan een shire:)

  7. Hij verdient het toch ook heaa. Hans is cool. xx

  8. Ohja, die 9e foto zegmaar, die is zooo schattig! (L) Teddybeertjesliefde haha

  9. Oma uit Aalsmeer vindt Hans ook erg leuk,omdat Puck met Hans op de foto staat b v met stoelendans en nu weer op de grote foto.

  10. Mariekjhe

    ik heb ook nog een wollige foto van hans van vorig jaar in de duinen 😀
    ik heb er eigenlijk nog heel veel van vorig jaar zal ik die sturen of hoeft dat niet?

    xx

  11. Yfke

    Haha Puck, de bovenkant 🙂 😆

  12. IRIS

    HANSJE!!!!!!!!!! 🙂

  13. michelle

    hans de stoere bink leuke foto’s

  14. Madeleine

    Hansie Grote kerel 🙂

  15. Martine!( leentje liesje marein (L) )

    yeah go go go hanss:D
    xxx

  16. I love Roosaliener (luna)

    Goed zo Hans

  17. Amy

    Puck en Hans ook wel
    Puckje en Hansje
    die twee zijn echt HET perfecte koppel

  18. MariitJjaa

    Dat kleine schattige Hans heeft het maar zwaar te verduren met de meiden 😀
    Hij is gewoon snoepig!

  19. Amy

    hans is de grootste shire van de hele ….
    hersenselletjes id er in hans zn hersenen zijn !
    haha het is wel de liefste hans van de hele ….
    WERELD!

  20. Hansjee!

    Lievepony.

    Ontdeugend? Ja! Dat wel. Bekijk het zo hansje: Jij kan er gewoon onderdoor ja. En dan ligt het ruitertje dr naast. Mag jij weer terug in de wei!

    XXX Maya!

  21. w8 ff.. Klik allemaal op mijn naam!
    want dan kan je op mijn hyve kijken!

  22. SARAI-HANS

    Ik hou van die gekke pony (L)

  23. Jente

    Jente zegt: “Hans is een grasmaaier. Hij is zo lief als een zoen op je wang. Je kan met m knuffelen en leuke dingen doen. Hij kan goed door modderpoelen rollen en dan moet je m weer helemaal borstelen als je op m wil rijden. Hans is een grote vriend van mij. Dag lieve Hans”

Geef een reactie

