Undercover bezoek

18 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

18 Reacties op “Undercover bezoek

  1. Ha Yfke, wat een superfilmpje! Hahaha!
    Ik heb ‘m nu in het dagboek gezet, maar dit wordt natuurlijk ECHT voor(web)pagina nieuws!

  2. Tara

    hahaha! mooi gemaakt Yfke!:D

    ook wel een beetje beschamend hoor :$

  3. Haha Tara, de mensen die ons niet echt kennen zien die rijfilmpjes toch ook, of we daar normaal doen 😆

  4. Ik vind het grappig (kan je niet goed horen helaas) dat als Marleen vraagt om een pony die nog niet heeft gegeten, je hoort roepen: Wat?? Wat moeten we doen? Nou doe maar iets….

  5. Whahaha, sowieso al die filmpjes van Yfke zijn al geniaal maar deze is wel superstoerrr! Ghehe lach me kapot^^

  6. ronja

    dat filmpje was echt vet lollig om te maken

  7. wat een melig en grappig filmpje!!!!:)
    egt heel erg leuk!

  8. Leuuuuuk!

    Mooi filmje Yf!
    Ik hoop dat we in de zomervakantie wel komen! Ander kil ik mn ouderss!!

    XXX Maya!

    Laat ze gewoon veel op de website kijken Maya, dan krijgen ze vast zin in Terschelling!

  9. IRIS

    leuk filmpje!! 🙂

  10. de prairie lover michelle

    leuk yfke en tara en iedereen die mee hebben geholpen!gingen ze echt rijden mocht dat gewoon?!

  11. Mariekjhe

    leukleukleuk 😀
    en ik sta in de aftiteling 😛
    echt helemaal het einde gewoon en wat ik al eerder zei wat een (te)gekke kinders zijn het tog

    xx

  12. a-w(liesje,leentje,marijn,kirsten)

    ahaa lol allen in het 1e deel je krijgt toch (altijd) zelf een pony toegewezen:P:op

  13. Amy

    wat superleuk !
    afgelopen dagen was het echt heel druk op de prairie! ik ga dalijk naar bed en dan kan ik lekker uitrusten ! ik ben helemaal op !
    doeg !

  14. hahaha, echt een superleuk filmpje!
    Xx

  15. Martine!( leentje liesje marein (L) )

    wat een koel filmpjeee! 🙂
    echt stoerrr
    hoop jullie allmaal snel weer te zien 😦
    mis de prairie nu al 🙂 😦
    xxx

  16. maud

    leuk filmje!:D
    heb je leuk gemaakt;):P

  17. ik vind het ook goedgekeurd !

Geef een reactie

