Kirsten gaat op reis en..

Zoals al in het dagboek verteld, gaat pony KIRSTEN verhuizen. En als je op reis gaat krijg je van de veearts ’n prikje tegen ziektes. En ze leerde van Baasje nog enige tafelmanieren (uit ’n beker drinken). Raar. KIRSTEN verstopt zich liever achter haar vriendinnetjes.

      

Geluid bij foto 1: “Whaah, AUW AUW AAAAaaauwWW!! Oh? Is het al klaar?”

Geluid bij foto 2: “Ik kreeg mooie sticker van de veearts omdat ik zo braaf was!”

Geluid bij foto 3: “Slobber slurp slurp, mmm, limo zonder rietje”

Geluid bij foto 4: “Ik en mijn allerliefste vriendinnen Luna, Ronja, Puck & Rinke”

12 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

12 Reacties op “Kirsten gaat op reis en..

  1. hee eindelijk is als eerste!
    haha, leuk stukje 😀
    zie ik kirsten nog wel?
    wij komen vandaag..is ze dan al weg?
    tot vanmiddag!

  2. Haha, dat geluid bij foto 1 hihi. Geef dr maar een dikke knuf want ik zie dr noooit meer. xx

  3. KIRSTEN gaat pas na de herfstvakantie naar Yfke en Rinke toe. We weten nog niet precies welke dag, want we hopen dat we met iemand ’n trailer op de boot kunnen delen. Je ziet haar dus nog wel hoor Lisa. En Francine, KIRSTEN woont straks dichter bij jou als bij ons!

  4. a-w(fransientjeu)

    haha leuke fotos kom maandag wel even langs om haar gedag te zegge:P

  5. Ojaa dat kan wel kloppen hihi. Nouja geef dr iig maar n knuff 😛

  6. michelle

    jammer dat ze weg gaat, gefeliciteert rinke en yfke!

  7. N.H.N.L.M.A.P.M.L.

    hahaha wat hadden we toen een lol hè? :p
    bij foto 3 😉
    en tja kirs het hoort erbij hè
    xx

  8. `zoo,,

    Ik dacht.. Tsjaa al zolang niet meer op de site geweest eens ff een kijkje nemen.. Wowowowowow!!:) Wat veel nieuwe stukjes! Ik ga weer stoppen want ik moet dr nog 5!!:P

    XXX Maya! 😀

  9. I love Roosaliener (luna)

    Echt leuk we lachten ons dood bij foto 3,
    en ik was ook bij foto 4 erbij en ja inderdaad ik ben kirsten vriendin samen met Ronja,Puck en Rinke.
    Veel liefs Luna

  10. Martine!

    zal kirsten missen 😦
    maar ze zal het goed hbben =D
    xxx martine

  11. Amy

    kirsten heeft wel wat weg van een arabier!
    dus yfke 2 arabiers! haha
    ze zat deze week te galloperen door de wei
    en ze komt echt naar je toe galloperen zo lief!
    martine en ik hebben een hele afscheidsfotoshoot met haar gedaan! de foto’s krijg je wel yf!
    en heel leuk ze geeft kusjes!
    dus lieve kirsten!
    veel plezier met je nieuwe maatje pashtashe
    yfke, rinke, tjake en hun ouders!

  12. Martine!( leentje liesje marein (L) )

    jaaa ,,
    we hebben hele mooie fototjes van je paardje yfke !
    ze ging zelfs een keer hinikken toen ik en annewil naar haar toe liepen :O
    dat was so lief (L)

    xxx

Geef een reactie

