Herfstvakantie!

Haaaalloooohooo, we zijn er weer!

De eerste week van de herfstvakantie is begonnen! De Prairiekids zijn er weer, de Prairiepony’s staan klaar en het zonnetje schijnt! Wat willen wij nog meer?! Ja, okay, nóg ’n week herfstvakantie erbij 😆

De Prairiekids zijn druk met pony’s knuffelen (foto 1), pony’s rijden (foto 2) en pony’s beleren (foto 3).

Daarnaast zijn er weer vetcoole Prairie-kinderfeestjes met feestjesjuf Esmeralda geweest en maakt Marleen gezellige Prairiepony-ochtendritten met de ponyfans! 

Ondertussen -jaja- verhuren we ook nog de Prairiepony’s (foto 1,2&3). Daar gaat het toch eigenlijk om op Ponycentrum de Prairie; dat alle kinderen welkom zijn en kunnen ponyrijden!

Kortom, iedereen op de Prairie heeft het lekker druk met ‘zijn eigen leuke dingen’! Nog twee weken Prairielol tot de winterstop! Joeh!

25 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

25 Reacties op “Herfstvakantie!

  1. Mariekjhe

    leuke foto`s joh 😀
    nou ik kom morgen weer even naar de prairie na SCHOOL 😦 maarja daarna heb ik lekker 2 weken vakantie 😀

    xx

  2. celine

    ik kom niet in de herft jammer maar ik kom in de zomer zo izo weer

  3. Yfke

    Haha, het is weer gezellig hier 🙂 Morgen filmpje maken

  4. Mariekjhe

    wil je dat dan wel s`middags doen kan ik er ook bij zijn ?? 😉

  5. Henry de thuisblijver

    Wat leuk al die prachtige sfeerplaatjes. Ziet er heel gezellig uit. Ik heb er voor gekozen om niet op het “ouwelullebankje” op de prairie te gaan zitten en heb hier ook geen spijt van. Maar toch blijft de Prairie een superplek! Was ik ook maar een prairiemeisje……. hi, hi, hi ….

    Ha, Henry de thuisblijver! Gelukkig hebben we je dochter nog 😉

  6. Ziet er heel leuk uit, haha! Grrr ik moet nog gewoon naar school.. Nouja ook wel oke maarja. Over 2/3 dagen heb ik ook vakantie 😀

  7. lauli (laura)

    ik heb ook pas over 2/3 dagen vakantie maar daarna maar 1 week
    ik kom als het uitkomt met de boot kom ik vrijdag eind van de middag nog (op mijn verjaardag!)

  8. Madeleine

    ik heb er echt zin in ik zi jullie maandag de 20ste
    ik kon namelijk mijn werk niet verschuifen :S

  9. Nouhouuu ik wil ook 😛

    Nja ik kon opzig wel komen, maar ik had geen oppas voor me paardje 😛

  10. a-w(fransientjeu)

    ik om ook nog hoor maar ik moet nog naar school 😦 helaas

  11. WAHAHA !
    doe renske foto !
    zolieff !
    waarom ben ik nou niet daar
    nu mis ik tara !
    doe even 3 kusjes geven aan haar van mij jaa !
    maar volgende week ben ik er wel maar…
    eerst ga ik op ponykamp !
    das weer wel leuk!
    nou toedelss !
    enne marleen als je tara 3 kussen geeft wil je dat dan ook bij donder sverta en bakkus doen ! 🙂

  12. lauli (laura)

    ik ga vrijdag trakteren maaaaaar dan moet ik eerst weten hoeveel prairiemeiden er vrijdag zijn
    (als het goed is red ik het om dan nog erheen te gaan!!)

    Leukleukleuk Laura! Ik weet niet hoeveel er morgen zijn, das altijd weer een verrassing!

  13. laura (arie, dirk en bob)

    ik kom met de kwart over 3 boot 4 uur op Terschelling dus ongeveer kwart over 4 ben ik op de prairie!!!

  14. een thuisblijver

    Ik bespeurde dat Prairiemeiden zelfs in de Herfstvakantie ’s avonds (samen) huiswerk maken. Respect! Veel plezier nog voor wie er nu nog is en degenen die nog een lekker weekje gaan komen (en het dus nog tegoed hebben).

  15. wouter

    joepie ik kom ook. wij (homo’s) rijden altijd paard

    Leuk dat je komt Wouter!

  16. IRIS

    ik ga morge naar terschelling!!!
    ik heb nu net een vet saaie schooldag achter de rug:P
    vet veel zin in morge!! 🙂

  17. Nouja nog 1 dagje en dan 1 week niks doen. Ik overleef het wel haha. Morgen alleen 3 toetsen, hoe verzinnen ze t? Nederlands-Muziek-Engels. 1 meisje heeft er 4: + Aardrijkskunde en 1 heeft er 5! Dan mag volgens mij helemaal niet maar ze was bijna 1 1/2e week ziek. + Geschiedenis en AK. Zaterdag eerst laanngg slapen, dan paardrijden en dan naar Heren1 :D. En dan 1 week helemaal NIKS doen. Heerlijk 😛

  18. michelle

    eindelijk herfstvakantie ik heb zin in deze zaterdag joepie!!! lekker rijden op De Prairie!!!!!!!!!!!!!

  19. ik sta net niet op de foto dat we weg je ziet wel me hand

  20. Yes!!
    morgen komen wij 😀
    heb er echt heeeeeeeeeel veel zinin! 🙂
    zie ik men lieve katrien ❤ weer 😀
    tot morgenn
    Xx

  21. michelle

    leuk,lisa katrien is echt echt heel lief!
    leuk nina komt toch ook weer ?

  22. roos willem lobke lovermichelle

    joepie eindelijk vakantie!

  23. Ik moet nog wachten tot 1 mei om roos en magnus te knuffelen 😦

  24. de prairie lover michelle

    ik hoop dat je snel komt Denise roos en magnus missen je al!

Geef een reactie

