Nog 1 nachtje…

..en dan gaat Ponycentrum de Prairie weer open! Joehoe! Lekker twee weken herfstvakantie pony’s verhuren; poetsen, knuffelen, het bos in, kinderen blij maken, lekkers krijgen en lol hebben. De pony’s hebben er weer zin in!

Na de herfstvakantie beginnen de Prairiepony’s aan hun lange wintervakantie; lekker los in de duinen rennen! Anne is al druk bezig met het hek (palen & draden) in duin, want om te pony’s los te laten in Γ‘lle duinen van het eiland... (We gaan natuurlijk elke dag bij ze kijken en dan moeten we zo lang zoeken.)

Maar eerst nog even ’n paar gezellige en flinke boswandelingen maken met alle fans!

13 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

13 Reacties op “Nog 1 nachtje…

  1. Ik kom helaas niet 😦

    voor de andere die wel gaan πŸ™‚
    Veel plezier ! πŸ˜€

  2. I love Roosalien (luna)

    Ik heb er nu al zin in ik ga om half 1 weg en daarna ga ik meteen door naar de polder om Roos te begroete.
    Veel liefs Luna

    Luna, smulpaap Roos heeft daar al ’t gras alweer opgegeten! Ze loopt nu in het land met het ijzeren hek, tegen de bosrand.

  3. madeleine

    Joepie ik ga wel ik kom zondag ochtend pas aan maar ik ga wel ik moet die 1e zaterdag van de vakantie ofzo iets werke deze zaterdag en die zaterdag erna πŸ™‚
    En dan ook nog gezellig met me lieve kleine nichtje πŸ˜€

  4. Yfke

    Jee, ik heb nog 2 uur les, dan spring ik op de fiets om Pas nog te doen en dan kom ik eraan πŸ™‚

  5. Mariekjhe (loveleen)

    leuk dat iedereen komt en ik ben er natuurlijk al πŸ˜‰
    ik mis ze wel hoor al die kleine lieverdss (L)
    nou nu nog even een weekje slapen 😦 en dan kan ik mijn lieve LEEN weer zien πŸ˜€
    ik hoop dat we daar ook weer mee aan het werk mogen πŸ™‚
    ow (piep) yfke is er dan niet 😦 dat zit ik nog op school maarjha misschien zijn er in mijn vakantie ook nog wel kinderen (vast wel)
    IK HEB ER ZIN IN πŸ˜€ maar gaan jullie van 27 oktober tot 1 novemben niet open?? :O

    xx

  6. a-w(fransientjeu)

    jeeh fransientjekom ook nog wel ns langs ook om kirsten nog ff vaarwel te zeggen:( maar de rest van de vakantie zit ik denk k op m`n ijgen pony:P

  7. IRIS

    nog 1 weekje en dan ga ik ook weer naar Terschelling!
    ik heb er zin in!!!!! πŸ™‚ πŸ˜›

  8. Tara

    Morgen vertrek ik om 9 uur van huis & dan ben ik rond half 2 op Terschelling!

    En ik kom natuurlijk nog wel even langs op de prairie morgen! πŸ˜€

    YES!

  9. Heeeel veel plezier iedereen die naar Terschelling gaat (of al is) en ik zal t hier wel gezellig houden haha. ;P

  10. ik kom pas in de meivakantie 😦 en dan ben ik te groot voor roos 😦

  11. Amy

    nou ik kom pas 20 oktober 😦
    en nu mis ik tara en yfke 😦
    echt niet leuk hoor.
    maar ik ga straks even naar de manege
    eventjes rijden enzo πŸ™‚
    das weer wel even leuk πŸ™‚
    mijn stukje over de prairie staat in het krantje van de manege
    ik zal hem de 18e mee nemen naar jullie
    om op te hangen in het prairie huisje!
    en natuurlijk heb ik reclame gemaakt
    met de site !
    en de aankomende vakantie’s
    hebben donder max en margje allemaal nieuwe fans
    ik heb gezegt dat margje de gastvrouw is dus die komen ze knuffelen
    de grote sterke kinderen komen voor max
    en de kleine kinderen die het spannend vinden vinden het ineens niet meer spanend om op donder te gaan rijden !

Geef een reactie

