Pony van de maand: Gei(n)tje!

Deze zomer werd de Prairieveestapel wéér uitgebreid. (Ehm, wat hadden we nog niet..) Geiten! Er stonden -verrassing!- twee geitjes op de Prairie! Met hok en al. Lisa en Karin hadden twee geiten geregeld omdat Marleen dat ooit eens gewenst had. En Marleen was jarig. Hihi, nu zijn ze er. Nou ja, hihi, mek mek. Want schreeuwen kunnen ze. (Vooral als er appeltjes in zicht komen! Of broodjes. Of biks.) 

Ze zijn AAGJE en BREGJE gedoopt. (Anne noemt ze Mek en Mekkie, de 30+ers weten dat nog als hip kledingmerk) Ze lopen rond op de Prairie, aan een touwtje. Mooie deftige rode halsbandjes om. En af en toe gaan deze twee dames met twee Prairiekids dames mee uit eten wandelen. Ze houden van lekker eten. Mek mek, smak smak.

  

BREGJE houdt erg van aaien. En gras. (nieuwsgierig) AAGJE is haar dochter.

10 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

10 Reacties op “Pony van de maand: Gei(n)tje!

  1. Ik dacht al, waar blijven die geitenfans? Maar op de een of andere technische manier konden jullie hier niet mekkeren. Nu wel dus!

  2. mariekjhe

    hahaha nee ik dacht ook al wat is dit nou? 😉
    maar nu kan ik hem wel zien wat een supperleuk stukje 😀 wat een coole geiten tog ook

    xx

    Kijk, dat wilde ik nou graag horen! Bedankt Marieke! 😉

  3. Ze zijn echt stoer (en sterk haha)

  4. AAGJE EN BREGJE ZIJN COOL !
    duhh !

  5. ik heb een gedicht voor ze!

    de 2 geitjes lopen rond
    op de prairie grond
    ze houden van lekker eten
    en maken soms gekke kreten
    de twee lieve geitjes heten
    aagje en bregje!
    dit was dan mijn zegje !

    ik moet er bijna zelf om huilen
    ik vind het namelijk een mooi stuk ! 😛 😀

    Amy, ik heb het voorgelezen.
    Ze waren er stil van…
    en dat zegt wat!

  6. marleen ik begrijp het niet meer
    schrijf je bregje nou met ch of g
    want in een reactie op “NATTE VOETEN” heb je gezegt dat bregje met ch is dus brechje.
    of is ze gewoon onzijdig kan natuurlijk ook
    😆

    Ja, zullen we maar met een G doen. Ik zal het aanpassen! 😉
    Als iedereen hier nou es un beetje korrekt ging sgrijfe….

  7. lisa lenz

    om dat gemekker deed de vorige eigenaar ze weg maar ze blijven de liefste geitjes die ik ooit op een verjaardag heb gegeven en ik geloov dat je ze zelf ook leuk vind
    maar waar staan de geitjes nu!!

    Ik ben er ook heel blij mee Lisa! Ze staan nu in de wei bij de varkens! Gezellig.

  8. lisa lenz

    ja heel gezellig het zijn leuke geitjes !!!!

  9. Nou en of! Ze staan nu (in de winter) lekker samen in de warme paardenstal. Ehh, geitenstal heet het nu. 😉

  10. karin(L)mieke

    vette lieve geiten coole super!
    GROETJES karin
    (L)(L)

    (K)(K)(K)

Geef een reactie

