Ondertussen op de Prairie

Jullie denken dat wij Prairiepony’s nu -tussen de vakanties in- onze buiken vol staan te eten en de Prairiebaasjes onderuitgezakt op de veranda zitten, maar niets is minder waar! Wij zijn alweer druk in training; de voorbereiding op de herfstvakantieweken! Kijk maar eens op deze film. Het leek er na de eerste ronde op dat BRAM de leiding in deze race had en MARGJE op de voet hoef volgde, maar uiteindelijk heeft de zomerrust van MARGJE haar goed gedaan. Zij werd na twee spannende rondes als eerste geklokt, POLLY werd tweede, BRAM zakte naar de derde plaats en GEIS & DIRK sloten de rij. Jaja. Het is niet niks, die baan van ons.


Zo, en wat doen jullie als voorbereiding op de volgende Prairiewerkweek?

En wanneer komen jullie dan?

21 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

21 Reacties op “Ondertussen op de Prairie

  1. Yfke

    Weer eerste, even kijken 🙂

  2. Tara

    Haha!

    Mijn voorbereiding op de prairiewerkweek. Hmm.
    Veel foto’s terug kijken van afgelopen zomer! Dan krijg ik er weer helemaal zin in!

    Ik ben er van 11 tot 18 oktober!

  3. Amy

    ik zag margje niet ze ging zo snel !
    Haha!
    als voorbereiding doe ik het prairielied op school zingen zodat de leraren er gek van worden 😆
    haha!
    21 tot 25 geloof ik x

  4. I love Roosalien (luna)

    ik zit elke dag op de prairie site en kijk elke dag naar mij en roos en ik kom 10 t\m 17

  5. Ik kom helemaal niet 😥 Mja zoals Yfke in mei al zei, LANG LEVE DE PRAIRIESITE 😉

  6. ronja

    Ik kom van 10-20 oktober en dan vier ik ook mijn verjaardag.

  7. Koel! Haha! Wat een grappige pony`s zijn het toch! haha!

    Groetjes Maya

  8. Madeleine

    ik weet niet wanneer ik kom mischien moet ik werke:(

  9. ik kom niet waarscheinlijk ..
    aangezien ik die wedstrijd heb, en ik geen oppas voor Pepper heb 😛

  10. Mariekjhe

    geweldig filmpje 😀
    maar ik heb vakantie van 18 oktober t/m 2 november
    en dan probeer ik natuurlijk zo vaak als ik kan te komen want ja er is 1 probleem IK WOON OP WEST 😦 maarja niet getreurd want er rijden bussen en ik heb een stalen ros 😉 (fiets)

    groetjes mij ♥☺☼

    Leve het stalen ros! Je 2e vakantieweek zijn we niet open Marieke, dan is het eiland helemaal leeg van mensen denk ik.

  11. lauli (laura)

    ik kom elk weekend en een week van 17/26 en ja ik zal mijn verjaardag ook vieren maar ik moet nog bedenken wat het dit jaar word

    en is de prairie ook in de herfst vakantie open??

  12. lauli (laura)

    en ronja waarneer ben jij jarig??

  13. tjaa,, wat zijn die pony`s toch actief! Vooral Renske als ze staat te w8ten! …. Ehm.. toch maar niet nee! haha!

    Groetjes Maya

  14. sorry! Was de verkeerde link!

  15. Ik moet nog heel lang wachten tot dat ik weer naar de prairie kom 1 mei pas 😦

  16. ronja

    Hoi Laura ik ben 13 oktober jarig en jij?

  17. IRIS

    ik ga 17, 18, 19 en 20 Oktober naar Terschelling!!
    :):D:P
    ik kom natuurlijk ook nog wl ff langs de prairie 🙂
    kheb er egt zin in!!!!

  18. IRIS

    of is de prairie dan nog nie open??

    Ja hoor Iris, van 13 – 25 oktober! Leuk dat je komt!

  19. MaritJjaa

    Ah, ik heb weer es pech.. Gaan we naar Duitsland, op naar de braadworsten zal ik dan maar zeggen..

    Ach ja,, kan ik mijn duits in de praktijk brengen, niet dat het goed is.. xD
    Doeii,, veel plezier in de vakantie!
    MaritJjaaa

    Du auch, Frau Marit!

  20. a-w(fransientjeu)

    jee wat is bram ineen sklein:P:P

Geef een reactie

