MARGJE Strip

11 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

11 Reacties op “MARGJE Strip

  1. Jaja, die MARG, hoofdrolspeler in een internationale strip. Beroemd hoor. (Dit past wat beter bij MARG als die snelle speelfilm. Subtieler ook.) MARGJE is nog ’n paar dagen Prairiepony-van-de-maand!

  2. Al een nieuwe in gedachten?

  3. IRIS

    haha, leuk stripje! ๐Ÿ™‚

  4. luna

    leuk ik zou graag en vervolg wilen zien
    veel liefs luna

  5. Mariekjhe

    ๐Ÿ˜€ echt heel leuk

  6. Amy

    die maffe ( bermoede ) marg toch !
    hahaaha ๐Ÿ˜†
    doen trouwens ook de dikgedrukte woorden het
    even testen
    [b] HOI [/b]
    ik hoop het
    ๐Ÿ˜›

  7. mariekjhe

    nee amm ze doen het niet ๐Ÿ˜‰ maar jha ik wou eigenlijk alleen ff zeggen dat ik dit stripje helemaal geweldig vind ๐Ÿ˜€

    xx

  8. mariekjhe

    ff teste of ik een ander plaatje heb ๐Ÿ˜‰

  9. Martine!( leentje liesje marein (L) )

    hoe doe je zo’n plaatje dan ? :O

Geef een reactie

