Pony van de maand – MARGJE

Leuk hoor, eerst hebben ze ’n hoefstukje over paardenvlees en vlak daarna ben ik Pony-van-de-maand. Nou zeg. Dat heeft toch niets met mijn volslank zijn te maken? En dat gezeur wie er nu Pony-van-de-maand wordt. Ik was gewoon niet helemaal op tijd, op 1 september precies. Ik ben toch een maand lang Pony-van-de-maand, waarom die haast?

Ik ben dus MARGJE, gastvrouw op de Prairie. Vrouw, 30 jaar, verliefd op MAX, beste vriendin van NIENKE, hobby: eten en tegen hekjes schuren. Meer weten? Ik loop los op de Prairie rond zodat ik al onze gasten welkom kan heten. En ik hou de kantjes lekker netjes bij. Ik wandel alleen nog met mijn echte fans. Dat zijn vooral hele kleine Prairiefans. (En 1 grote in Belgie) Of bij moeders die bang zijn voor op-hol-slaande-pony’s. Nou, van dat idee help ik ze wel af. Op verzoek ga ik soms zelfs nog wel eens ’n rustig rondje door het bos. De fans komen dan helemaal onthaast weer terug, daarom noemt baasje mij de “onthaastpony”.

Maar… als de Prairiekids mij een tuigje omdoen en met ’n karretje/slee/skeelers achter mij aan gaan doe ik mijn oortjes naar voren (want dat vind ik zoooo leuk) en ga ik keihard rennen! Met wapperende manen kom ik dan bij de Prairie naar de wei voorbij, JOEHOE!

11 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

11 Reacties op “Pony van de maand – MARGJE

  1. Tara

    Haha, superleuk stukje!

  2. LeukLeukLeuk! Toen ik er was gingen we ook met Marg voor t karretje, dat was echt zoooo leuk! 😉

  3. Margje verdient het!
    ze is gewoon dé pony!!
    Xx my

  4. Maya

    aaah! Wat lief! Leuk voor Margje! Ze mag lekker bij de prairie los staan en fietsen om gooien! Soms maakt ze wel een potje van die fietsen hoor!

    1 dikke X van maya

  5. lisa lenz

    leuk dat margje de pony van de maand is

  6. mijn foto’s komen altijd ergens voor te pas !
    supermarg toch !

  7. IRIS

    wat is margje tog een sgat!!!

    Zo is dat!

  8. Mariekjhe

    coooooole marg 😉
    hahaha die foto van kleine rienk op marg hahaha!
    en voor de slee helemaal geweldig 😀

    dikke kus mij en hoefjes van de dikke luck 😉

    Ja, die slee trekken vond Margje echt superleuk!

  9. Nou dan moet ik maar een doos suikerklontjes mee aan boord nemen!

    Ha, lekker!

  10. luna

    Echt leuk voor margje en die foto`s waaren super

    twee dikke kusen van Luna
    ps wil je deze door geven aan Roos en margje

  11. Lien

    Die ouwe lieve Marg verdient het echt om pony van de maand te zijn!

    Een grote fan uit België 😉

Geef een reactie

