Cyprianrace

De Cyprianrace, de jaarlijkse pony- en paardenwedstrijd op het brede Terschellinger strand, is een oude traditie (kijk maar). Laura op ARIE & Berber op FRANSIEN gingen er samen op af. Het was -als altijd- spannend. Dreunende hoeven van de indrukwekkend grote galopperende paarden. De 2 kleine Prairiepony’s waren erg onder de indruk en wilden het liefst dichtbijelkaar blijven. En da’s niet handig bij een race. Maar.. (met wat hulp van Evelien) kwam het allemaal goed: Berber en FRANSIEN gingen met de derde prijs naar huis! Hoera!

ARIE had at al ’n krans, dus die gunde hem wel aan FRANSIEN (mits -ie wel ’n hapje mocht natuurlijk)

Meer foto’s.

PS Marieke en Lucky wonnen de 1e prijs! Supergoed Mariek!

12 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

12 Reacties op “Cyprianrace

  1. ik vond het een eer om de krans van ber te dragen !
    hihi

    Staat je ook goed. Een fjord ook wel denk ik.

  2. De 6e foto (van Berber naast Fransien en waar Arie aan die krans zit te eten(?, vast wel^^) is echt superlief!

  3. Oja, Berber & Marieke gefeliciteerd 😀

  4. Tara

    Super Berber! Gefeliciteerd! 😀

  5. en de 7e foto is echt supermooi !!!

    wie is het eigenlijk

    😛 hahaha

    Tja, dat is dat ene vrolijke meisje, hoe-heet-ze-ook-al-weer?

  6. Mariekjhe

    leukleukleukleukleukleukleukleukleukleuk
    bedankt iedereen die mij heeft gefeliciteerd 😀

    xx

  7. MaritJjaa

    ZO, top zeg!
    Goed zo Marieke! Had ook niets anders verwacht met jullie tweeën! Haha!

  8. b2(berber)

    lol he?
    fransien deed het echt heel goed.
    arie ook trouwens.
    het was echt heel leuk.

    groetjes van berber
    en heel erg bedankt marleen

  9. als je de foto aanklikt krijg je elke keer ber te zien en niet de foto die je aanklikt.
    ik wou net die mooie foto inlijsten van mij
    🙄

    Ik zal hem wel mailen Amy.

  10. ik weet bijna wel zeker dat een fjord mij staat !

  11. a-w(fransientjeu)

    ik deed ook mee maar k was eraf gevallen toen ging silver op mn been staan dat deed wel een beetje erg zeer 😛 1 maand grote blauwe plek gehad:P

    Ik zag ’t gebeuren. Auw… 😦 Jammer, want het ging zo goed!

Geef een reactie

