Wel Stoelendans!

Het was prachtig weer, dus vandaag was WEL de Stoelendans! We gingen met een hele Prairie-club naar de rijvereniging “de Terschellinger Ruiters” toe en hadden erg veel lol. Kijk maar:

Vlnr Prairie-afvaardiging:  Tara op BOB, Tom op BARTJE, Lisa op RENSKE, Eveline op ROOS, Dena op SAARTJE, Ronja op MAGNUS, Laura op ARIE, Berber op FRANSIEN, Yfke op LIESJE, Fransisca op NEEKE, Michelle op GEIS, Astrid op BRAM, Puck op HANS, Maud op POLLY, Karin op MIEKE, Rinke op ODETTE, en dan nog de Prairiedames op eigen/geleend paard: Marieke op LUCKY, Nienke op JUMBO, Marleen op SVERTA, Evelien op AIKE en Joëlla op LORETTA. En last-but-not-least: coach Amy en assistent-coach Lysbeth in de witte shirts zorgden supergoed dat alles op hoefjes rolletjes liep! DANK!

Wat was het spannend én gezellig! Het was -zoals elk jaar- weer erg grappig om te zien. De pony’s hebben er erg veel lol in, soms om mee te werken, soms om lekker niet mee te werken. Gnagna. En als je ruiter op zo’n krukje zit kan je snel even gras eten.. Alleen ARIE wist nog van vorig jaar dat je als winnaar een erekrans vol appeltjes en wortels krijgt. Mjam. 

     

HANS & Puck, LIESJE & Yfke, MIEKE & Karin / 1e Prijs ARIE & Laura.

Je zou het aan de verbeten koppen niet zeggen maar Het ging natuurlijk vooral om het plezier!

Uitslag bij de pony’s:

1. Laura op Arie     2. Tara op Bob    3. Puck op Hans

En een eervolle vermelding voor Yfke die 4e werd op de nieuwe, pas-beleerde en nog maar 3-jarige Liesje!! 

De hele fotoserie volgt nog. En dat zijn er vééél… (ik kan niet zo goed kiezen)

25 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz, Prairienieuws

25 Reacties op “Wel Stoelendans!

  1. Arieeeee! Superpaaardjeee! Ik wist t^^ Vorig jaar toch ook al? Echt super van Yfke met Lies. Leuk! Jammer dat ik t gemist heb, maarja, niks aan te doen..!

  2. lisa (renske én katrienlover)

    gefeliciteerd laura, tara, puck, arie, bob en hans!!!
    ik vind het wel heel jammer dat ik niet mee kon doen, maarja ik hoop dat ik volgend jaar op katrien kan met stoelendans…

    Xx lisa

  3. Arieee 😀

    Superpony 😀

  4. IRIS

    GEFELICITEERD laura, tara, puck en yfke!!!!
    ARIE SUPPER STOELLENDANS PONY!!!!!!!

  5. Het was super leuk!

    Leuke foto ook 🙂

  6. madeleine

    Gefeliciteerd Maar jah komt gewoon door mij want ik had arie zo goed gehoude vorig jaar;P
    GRAPJE
    Xxx wie ging op dirkie???

    Jij hebt de psychische voorbereiding van Arie gedaan, Madeleine! Hij heeft vorig jaar met jou geleerd hoe de krans smaakt. En daar doet -ie het voor natuurlijk!

  7. celine

    gefelicieerd laura tara puck en ging het veder goed met yfke en liesje

    Jaaah, Liesje deed het super! En Yfke ook 😉

  8. dat was:) echt gaaf maar later wou geis niet voor uit.

    Nou, ik vond jullie hartstikke goed Michelle!
    En toen werd je nog eerste met hardlopen! En dat allemaal op je verjaardag!!

  9. lisa(renske én katrienlover)

    ik vind het zpprjammer dat k er niejj bij o=kon zijn…
    inmiddels heb ik er mijn eerste schooldag erop zitten.
    ik heb kennisgemaakt met mn mentor en de school.
    we hebben allemaal spelletjes gedaan en morgen gaan we een t-shirt verven. wij hebben een superleuke klas!!!
    het was eerst wel ff spannend maar dat viel later zó mee! het was alleen maar leuk en ik heb zin om morgen weer te gaan!
    Xx lisa
    p.s. tt een weekend in september!
    dan komen we ff een weekendje langs…is de prairie dan ook open??dan gaan nina en ik daar natuurlijk heen!

  10. @Lisa.
    Ik ben ook naar school geweest, int begin dik stressen omdat mn vriendin waarmee ik had afgesproken bij school vet laat was. Ik heb echt een supergrappige mentor x’D
    Nouja doeegiees

  11. IRIS

    wie reed er eigenlijk op saartje met stoelendans?
    of deed ze nie mee??????

    Ja, reken maar! Dena reed op Saartje. Ze vonden het allebei erg leuk.

  12. IRIS

    JA!!!!! ik heb het gehoord!!
    anky heeft goud gehaald op salinero!!!!!!
    nederland staat nu in de top 10 bij de
    olympische spelen!!!!!!!!!

  13. Wendela

    Gefeliciteerdd:D:D:D:D
    Groetjess mij!!
    Ik mis de paardjess:'(
    Wieweet zie ik ze ooit nog:D
    Doei:D

  14. Tara

    Ik ben zo trots op Bob ! 😀

    Hij was heel onrustig & toch heeft ie de 2de plaats behaald!
    Wat een kanjer he 🙂

    x

  15. IRIS

    hij rijd echt lekker he.. Tara 🙂
    ik vind het echt heel knap van bob dat
    hij de 2e plaats heeft gehaald!!!!!!

  16. Gefeliciteerd !!!

    Groetjes Denise 🙂

  17. Martine!

    super gedaan laura ,, yvke ,, tara & puck!
    super goed van liesje! =D
    ik ben nu al weer een weekje naar school.
    heb geen nieuwe klas ,, dezelfde als vorig jaar,,
    in de herfstvakantie kom ik waarschijnlijk weer naar terschelling ,, ik hoop bijna iedereen dan weer te zien!
    ik mis iedereen en natuurlijk de paardjes!
    Xx martine;)

    Dat zou leuk zijn Martine!

  18. Maya

    Heeeeej! Ik had nog niet gekeken op de prairie site maar wat leuk voor arie! Hij heeft eeuwige stoelendans roem! Wel jammer dat ik niet mee kon doen want ik mocht toch wel meedoen op Geis! Stomme regen! We moesten ook nog de wasserette betalen vooor mijn prairie sweater omdat die nat was door de regen! Maar ja dat geld heb ik wel over voor mijn prairie sweater! Maar ik ga weer! Wij komen misschien nog wel even in de herfstvakantie maar ik moet nog maar heel even doorzeuren!
    Nou Doeii! De groeten aan al de prairiepony`s!!

    Groetjes Maya

  19. luna

    Leuk dat de stoelendans toen wel door ging helaas ging ik de week daarvoor weg ging.
    Veel liefs luna

  20. ik samen met lysbeth gillen naar de mensen !
    hahaha

    Dat heeft supergoed geholpen coach!

  21. Dena

    Heej was echt super!!!:D

    Saartje draafd en galopeerd heeeeel lekker!!!(L)
    xxx Deen

  22. Yfke

    Je bent mijn super reserve-pony vergeten! Truus

    Haah, ik dacht al, wanneer gaat Yfke het zeggen? 😛
    Natuurlijk TRUUS!

  23. michelle

    he denise jij komt toch in de meivakantie weer

  24. Eveline

    ik was er als eerste uit yeeh

Geef een reactie

