Prairie-Mis-Tips

Omdat de meeste van jullie alweer naar huis zijn en huilend achter de computer zitten, de Prairie missen, EN op verzoek (van Francine & Iris) geef ik ’n paar Prairie-Mis-Tips:

1. Neus rond op de Prairie-site en de archieven.

2. Speel thuis- zoals bv. in het filmpje – de Prairie na. Of met je playmobilponykudde.

3. Ga Terschellinger pofkes bakken voor je ouders – en haal ze over wéér naar Terschelling te gaan 😉

4. Zorg dat je met je Prairietrui aan in de krant komt.

Dat zijn de eerste vier. Tja, later meer. Jullie moeten de hele winter nog doorkomen dames… Maar misschien hebben jullie veel betere tips voor elkaar. Ga je gang!

20 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

20 Reacties op “Prairie-Mis-Tips

  1. Haha dankjewel 😉 Maar.. Het Prairie-archief heb ik echt al heeeull vaak teruggekeken. Die Pofkes ga ik zeker maken. Die Prairie-trui. Dat kan nog wel lukken. En die Playmobil.Geen idee of ik die nog heb (vast wel, maar waar^^) Uhm.. Ergens 😛
    PS: Hebben jullie van die 2 jongens van de Oosterenk uit Zwolle gehoord? Dat zijn 2 jongens van mijn oude school. Die gaan woensdag staken omdat ze in een noodlokaal moeten en ze dat niet willen enzo. Het heeft op Teletekst van RTV-Oost gestaan. En vandaag stonden ze in de krant! http://www.destentor.nl/regio/zwolle/zwolle/3538634/Stakingsactie-geen-excuus-om-te-spijbelen.ece
    En Quinten (1 jongen) is op de radio geweest en woensdag komt de Stentor weer!

    xxx

  2. Dankjewel 😛 die had ik nodig xD 😛

  3. IRIS die de pony's heeeeeel erg mist!!!!!

    bedankt voor de tips marleen!!! die had ik echt nodig!!!!!!!!!!!!

  4. madeleine,,

    bedankt had ik echt nodig {mweeeeeeeeeee!}

    snik snik

  5. Amy

    heb ik nu nog niet nodig !

  6. MaritJjaa

    Haha, die playmobil-kudde..
    Dat deed ik 3 jaar geleden ook!
    Met allemaal oude dozen en poppetjes die willen rijden! (Licht hier dubbel achter de P.C.)
    Ik maakte op een gegeven moment ook een aparte bosrit en ach, weet ik wat allemaal..

    Hopelijk begin ik niet weer opnieuw.. En raak ik verslaaft..

    xx Wanhopige Marit..

  7. IRIS

    het weekend voor de herfstvakantie zijn mn opa en oma 50 jaar getrouwd, dan gaan we met de familie 4 dagen naar Terschelling!!!!!!!!
    ik kom dan vast ook nog wl even bij de
    prairie langs!! 🙂 (_)X~je Iris(_)

  8. IRIS

    ik had trouwens ook nog een prairie mis tip…
    je agenda vol plakken met foto’s van de
    prairie pony’s!!!!!!!!!!

    Da’s een goede tip Iris!
    (Of bij de HEMA kan je ook zelf een foto-agenda maken)

  9. Wendela

    Ik mis de paardjes zoooow erg 😥
    @Iris
    Er moeten dan wel meer foto’s van de pony’s op :O

    Of gwn rondnuizen 😛
    Nog een tip :
    Maak van je slaapkamer een Prairie Kamer:D

  10. Mayaaaa!tjee prairiemisser!!

    Jaaa!! Dat had ik echt nodig! Ik mis de pony`s! Ik hoef alleen nog maar ff goed helpen en me spaargeld uitgeven en dan mag ik in de herfstvakantie ook weer! Dat van die slaapkamer kan bij mij trouwens niet Marit! Mijn slaapkamer is net behangen! Ik mag wel een mooi groot hart maken en daar alle namen in schrijven! Dat ga ik zeker doen hoor! Mijn kamer is rood dus Arie en nienke en mieke hebben geluk want die zijn het meest rood! Natuurlijk heb ik ook nog wit dus hebben kartien saartje en bob ook geluk! en natuurlijk truusje en bartje! Maar als we het dan toch over vlekken hebben kan hans er ook wel bij! Ook Bakkus en Sverta moeten erbij dus ik moet iets groots maken! Maarja dat heb ik natuurlijk wel over voor mijn prairieponytjes! Ook heb ik in mijn agenda bij notities alle namen van de pony`s opgeschreven. Trouwens! Ik heb een abbonoment op de penny en ik keek bij de droompaardjes en toen keek ik ff goed en toen zag ik Nina en Bartje! Dat was wel heel erg koel! Ik kijk ook altijd ff op http://www.youtube.com of daar nog leuke filmpjes over de prairiepony`s op staan! Maar dan moet je toch maar ff bij de site kijken en niet op youtube! op de site staan er veel meer leuke filmpjes!!

    Groetjes Maya!

  11. Mayaaaa!tjee prairiemisser!!

    Ik mis de pony`s zoo erg! dit helpt wel!! Een erg goed idee! Dat had ik egt ff nodig!

    Gelukkig! En als je meer tips hebt zet je ze er maar bij Maya!

  12. Mayaaaa!tjee prairiemisser!!

    Ik heb trouwens nog een tip! Print alle praipony foto`s uit en hang ze in je kamer!
    Dan zijn ze toch nog bij je!

    Groetjes maya

  13. Mayaaaa!tjee prairiemisser!!

    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!! We komen nu veel mee rmisschien naar de prarie want mijn moeder en ik hebben al gekeken naar een huisje! Vet gaaaaaf! Natuurlijk kom ik ook nog langs op de prairie! Dat kan niet missen!

    XX Maya

  14. Mayaaaa!tjee prairiemisser!!

    ik ga meteen ff naar huisjes kijken op de computer! Whahaaa!

  15. karen

    Bijna geen foto’s van arie … wheeeeeee

    ik mis arie maar mijn ouders willen niet meer naar terschelling. “veel te veel geld en het is er niet lekker warm…”je weet wel. maar bedankt voor de tips. ps ik heb een foto van arie in mij op gestuurd

    Ja, ik heb hem op de fanbladzijde gezet Karen! Leuk!

  16. Maya

    YES!! We ( nou eigenlijk ik) heb ee caravan gezien!
    op camping mast naast de caravan van nina en lisa!

    Duim voormij iedereen!

    Groetjesmaya!

  17. dat kan niet maya wij gaan hem al kopen !

    nee hoor grapje
    ik zal voor je duimen

  18. Ik kom in de meivakantie weer!
    Jammer dat ik dan niet meer op Roos pas 😥

  19. Daisy

    zal ik doen!! lijkt mij leuk!! ik zit hast elkedag op dese geweldige site. kan ik een beetje lezen what er is. XXXX-Daisy ik kom in de zomervakantie:)
    i love de prairie pony’s *love*you*mieke*

Geef een reactie

