Geen Stoelendans…

We waren er he-le-maal klaar voor, hèt hoogtepunt van elke zomer: DE STOELENDANS! De Prairiepony’s verdeeld (hele klus; wie-mag-op-wie rijden), de Prairieruiters gedrilld (geintje), de coach + assistentes + groom (jaja) stonden klaar. Helaas regende het zò hard dat je aan ’t eind van de dag wel kon zwemmen op het terrein. Organisatie ‘de Terschellinger Ruiters’ verschoof de Stoelendans een week. Verstandig, maar jammer voor de Prairiekids die dan niet meer op Terschelling zijn. We maken van volgende week donderdag een uitgebreid verslag! Net als vorig jaar.

11 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

11 Reacties op “Geen Stoelendans…

  1. Wie was groom dan? Amy & Tara assistentes. Coach was ehm.. ff vergeten en wie was dan de groom? 😛

    Coach Esmeralda, als altijd he!
    En groom Joella

  2. ohw volgens mij weet ik t weer 😛 Joella ofzo toch?

    Klopt, maar die had de week erna een paard geregeld! Bofferd!

  3. lisa

    jahh, moggt k lekker op katrien, gaat t niejj door…en nu kan k niet meer meedoen…k ben alweer thuis, bij mijn lieve kattjjee: Speedy ❤

  4. madeleine,,

    jaah helaas niet kan ik niet op dirkie:( maar jah volgende keer mooier weer toch:D
    Xxx

  5. IRIS

    ik vond het echt heel jammer,
    dat stoelendans niet door ging.
    ik zou op Saartje 🙂
    maar misschien volgend jaar beter…………

  6. Ik vond het echt jammer! vorig jaar was ik er okal niet 😛

    Geef Bob en Arie maar een kusje van mij 😀

    Xxx Yvanka

  7. lisa lenz

    ik heb met karin gezwommen in haar straat
    haha was vet leuk

    Ik zag jullie erin rennen Lisa! Wat veel water he, logisch dat de stoelendans niet doorging.

  8. Amy

    Ik ben aanstaande donderdag morgen dus hoofd coach !
    joehoee !:D
    joella is trouwens groom !

    😀

  9. Ben benieuwd of t doorgaat, want gister zei Marleen dat t slecht weer was.. Duimen!

  10. Mayaaaa!tjee prairiemisser!!

    Jaa! Mocht ik net meedoen op Geis en dan komt die stomme regen! Dat is ook lekker! snif snif! Maarja volgend jaar weer beter!

    Dikke kus van Maya

    Volgend jaar beginnen we de Stoelendansdag met een zonnedans, oke Maya?

  11. Maya

    Jaaa! Is goed marleen!

Geef een reactie

