Mazzel!

Vanaf vandaag lopen de pony’s in ’n andere wei. Ze eten zòveel gras met z’n allen, dat ze vaak verhuizen. De Prairiekids vinden dat niet erg; nu kunnen ze aan ’t eind van de dag de pony’s -een lekker lang stuk- naar de wei rijden. Maar ze moeten ook -een lekker lang stuk- terug lopen naar de Prairie…

…MAZZEL: Jaap Swart (de buurman met de groentetuin) kwam nèt met z’n paarden & wagen voorbij en de Prairiekids mochten mee terug rijden! Joehoe! Zoveel jonge meiden heeft Jaap nog nooit op zijn wagen gehad! 

En Tom & Nelson. 😉

       

Amy maakte de foto’s, leuk!

18 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

18 Reacties op “Mazzel!

  1. Hellooow 🙂

    Ik ben ook weer thuis .. helaas..
    Whaha op die foto zie je mijn rug xD
    En ik sta bovenaan met neeke 😛

    Doe iedereen maar de groetjes van mij 🙂
    En geef bob en arie maar een kusje 😀

    Xxx Yvanka

  2. Francine

    Zo, ik ben ook weer thuis.. Blegh, saaiheid! Nouja ik vond het zekeeerr gezellig, vooral vandaag; met Arie& Nienke naar t strand! Ikmisjullie en geef de pony’s een kusjeee
    xxCieen

  3. Dr staan een paar foto’s op mn hyves van deze week, ik zal er straks nog meer op zetten.. Doeeg

  4. Oja Marleen, zou je mij het recept van de pofkes (????) willen sturen 😛 Ga ik ze in Zwolle bekend maken 😛

    Tuurlijk!

  5. Maya

    Deze keer was ik er iet bij maar de laatste week was ik er toen mochten we in een aanhangwagen mee! Dat was ook heel erg leuk! Eerst ging niemand erin alleen Karin en iedereen lachte zih rot! Toen ze Karin lekker zagen zitten riepen we maar eve dat de bestuurder moest stoppen en toen stapte iederee de wagen in. Evelien was bijna te laat maar riep nog sel even dat we moesten stoppen… Hier hebben we helaas geen foto`s van… Maar het was wel leuk! Ik denk dat iedeeen bijna wel verwachtte dat de bestuurder bij de ponywei zou noodremmen, maar nee. Hij stopte heel rustig. Jammer genoeg konden de pony`s niet meerenne bij de aanhangwagen anders konden we ook weer terug met de auto! Dat was wel weer jammer. Ik ben nu weer terug en ik probeer men ouders een beetje over te halen om in de herfstvakantie weer terug te gaan en het is bijna gelukt! Nog heel ee zeuren… xD Nu moet ik weer gaan want de andere bloggen moet ik nog bekijken! Doegg!

    Maya

    Zet ‘em op met zeuren Maya! 😉

  6. Mariekjhe

    heej,

    ik vond het supper aardig van Jaap, dat ie dat wou zo veel giebelende prairie kidzzz :p
    en trouwens wat een uber debiele foto van mij op het 2e plaatje
    maar ja 😉

    doeg x

  7. lisa (renske én katrienlover)

    ik ga morgen alweer naar huis 😥 ik ga iedereen megasupergigantisch missen 😥 en arie, antonine,bram,bartje,bob,bakkus,dirk,donder,
    fransien,hans,katrien,kirsten,leentje,liesje,marein,margje,magnus,mieke,max,nienke,neeke,odette,polly,rosalien,renske,saartje,sverta en willem…ben ik nog iemand vergeten??
    nouja, groettjezz lisa

  8. IRIS die de pony's heeeeeel erg mist!!!!!

    ik ben sinds zaterdag weer thuis 😦
    en ik mis de prairie pony’s heeeeeeel erg!!!!!!
    heeft iemand een tip om het minder te
    laten worden???????

  9. @Iris’; Ik vraag het me ook af en zoek ook tips haha 😛

  10. IRIS die de pony's heeeeeel erg mist!!!!!

    oke, dus ik ben in iedergeval niet de enige!!!

  11. Amy

    wat ben ik toch weer goed in foto’s maken !!
    en ik met mn stomme kop alleen maar kijken naar de camera echt zooooooooooooooo fotogeniek !

    UHUMMMM!

  12. HEEEEE!!!!

    ik kom in de mj vakantie pas weer:(
    Met een vriendinnetje 😉 ze kan goed op schieten met pony’s dooeeeiiioi horse frends 4ever..:$

  13. missssss allles gelukkig heb ik nog wat mijn verzorg pony’s maar dat is niet zo veel als ik van bram hou ilove you bram 4ever en never

  14. -truus – renske
    -donder – bram
    -geis – bob
    – saar – katrien
    – antonine – dirk
    – magnus – bartje
    – max – nienke
    – neeke – odette
    – kirsten – liesje
    – leentje – hans
    – bakkus – sverta
    – fransien – arie
    – mieke – polly
    – roos – marein
    – margje – willem

    dat zijn ze allemaal ! 🙂

  15. die reactie was bedoeld naar lisa die de pony’s ging missen
    ze vergat er twee dus ik dacht schrijf ik ze allemaal maar even op !:)

  16. Mayaaaa!tjee prairiemisser!!

    Zijn het er 30?? Dan staan ze allemaal in mijn agenda namenlijk!

    Groetjes Maya

Geef een reactie

