Pony van de maand – TRUUS

Hé hallo. Mijn beurt! Met mijn lange manen en staart, wiebelkontje en mooie vlekken ben ik de schoonheidskoningin van de Prairie. Ik loop het liefst lekker hard, want dan vallen mijn wapperende manen lekker op. Natuurlijk moet ik oppassen dat mijn nagels hoeven niet breken, dus vecht ik niet met andere pony’s en sta ik niet zo hoog in de rangorde.  

Hoewel ik soms een beetje verwaand overkom, ben ik echt super gevoelig. Als er drukke mensen om me heen zijn snap ik niet meer wat ik moet doen en ga ik heel hard lopen. Ook met mijn mondje moet je voorzichtig zijn, want als ik een zere mond heb kan ik mijn fans geen kusjes meer geven! De bak vind ik ’n beetje eng, ik loop veel liever in het bos en gelukkig mag dat ook altijd van mijn baasjes.

Wil je me in ’t echt ontmoeten? Maak een afspraak bij mijn managers (te herkennen aan de tas) en dan kunnen we speed-daten in het bos. Een appel of wortel doet ’t erg goed als cadeau, maar je mag ook best een liedje voor me zingen:

Hop hop hop
paardje in galop
over plassen, over stenen
maar pas op breek niet je benen
hop hop hop
paardje in galop
20 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

20 Reacties op “Pony van de maand – TRUUS

  1. Francine

    Leuk! Truus Tutpony 😛 Whaha je managers 😀 Kheb nog een hele leuke foto van Truus op mn mobiel staan.

  2. Jeej Truus (dat komt als een verrassing)
    🙂 Bedankt!

  3. De dag dat TRUUS kwam was er een harddraverij op Terschelling. Er kwamen van de wal allemaal hele grote dravers. Briesend met opengesperde neusgaten stonden zij in een enorme paardenvervoer-vrachtauto. Klaar voor de race. En daartussen stond ook onze kleine gevlekte TRUUS… Die mocht ik er uit plukken. Slik. (Ik ben niet zo van die grote paarden) “Kom maar meissie” en hup, ze liep rustig de vrachtauto uit en draafde blij met de oortjes naar voren naast mijn fiets op weg naar haar nieuwe thuis; een wei vol Prairiepony’s.
    We weten nu wel waar ze haar snelle inspiratie vandaan heeft 😉

  4. Francine

    Haha wat grappig 😛 Sinds wanneer is Truus op de Prairie dan? Ik vind dr zo’n schattig koppie hebben!

  5. Tara

    speed-daten

    hahahaha, dat is precies het goede woord!

  6. Francine

    Tot morgen!

    Joepie!

  7. iris

    yeee truus ga je wel missu hoor:P hmm dravers daar werkt mijn vriendin mee en ik vroeger ook maar ben er mee gestopt toen ik een super lieve verzorgpony vond en toen ze er 3 keer met mij in volle draf vandoor gingen:P

  8. Amy

    truusje !
    en iedereen zeggen dat hij ging stijgeren !
    en toen gingen yfke en ik wandelen en toen deed hij geen vlieg kwaad !
    hahahaa

  9. Truus heb ik nog noooooit op gereden 😀
    TOT DE MEIVAKANTIE

  10. heey amy,
    truus is een zij geen hij
    truus is ongeveer 3 jaar bij ons.
    maar het was wel schattig toen ze bij ons kwam.
    doe hard draverij was aan het einde van onze straat!!!!!!!
    aaahhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nou ik ga doei

    Ik weet niet meer precies welk jaar ze kwam, maar ze is wel langer als drie jaar bij ons hoor Berber!

  11. Maya

    Aaah! Zo lijkt Truus veel rustiger dan in het echt! Ik heb nog maar 1 keer op Truus gereden en toen ging Lisa (Blond) Mee voor de gezelligheid… En toen heeft Truus Lisa zooooo In de Greppel bij Frits gedieuwd! Dat was trouwens wel hel lollig! Maar niet zoo lollig voor lisa maar die lachte zelf gelukkig ook!

    Groetjes Maya

  12. IRIS die de pony's heeeeeel erg mist!!!!!

    gefeliciteerd truusie!!!!!!!!!!!!! 🙂

  13. TOT de mei vakantie ik neem delila men vrieninnetje ook mee!!!!!!!!

  14. haha maya, dat weet ik nogh ja 😛
    was zow meligh 😀
    truusjee is wel een van men lievelingspony’s 😛
    Xx

  15. leuk !
    gefelicihoefstaart! Tuus!!

  16. daisy LOVE mieke

    gefelici vlaps teerd truus.
    leuk hoor!

  17. Daisy

    🙂 geweldig truus mijn 2de lieverlings

Geef een reactie

