Wat doe je als het heet is?

NAAR ZEE !! (Gelukkig was Yfke er om foto’s te maken, DANK!)

Zondag waren de pony’s die eczeem hebben mee naar het strand. Jaja, “elk nadeel hep ze voordeel”. Eczeem = niet leuk, zout water helpt = wel leuk ! Lekker stampen in de branding (DONDER) of lekker ver erin (SVERTA). MARGJE vindt pootje hoefje baden ècht diep genoeg, en BAKKUS durfde tot zijn knieën. Jaja.

Woensdag was het wéér zo warm. Nu waren DONDER, HANS en BRAM de gelukkigen. De laatste twee gewoon omdat ze het zó leuk vinden. Lekker plonsen en dan rollen in het zand. Joepie!

9 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

9 Reacties op “Wat doe je als het heet is?

  1. ja,dat was écht leuk! ik ben lekker met Donder de zee in geweest!

  2. Francine

    Wat schattig, ik had de foto’s al gezien. Leuk!

  3. ik met BAKKUS!!!!!!!!!(heart)
    leuk joh!
    en DONDER heeft wel 20 keer gerold.
    en SVERTA is echt tot zijn buik er in geweest!
    en MARGJE durfde aleen met haar hoefen in het water verder niet erin!dacht MARGJE.

    b2

  4. a-w(fransientjeu)

    och wat schatig er moet ook iets opkomen van dag van het paard:P da was lachen voral met voetballen dat zweata scheitsrechter was

  5. Amy

    ik koop meestal een ijsje of ik laat nina en puck een milkshake halen!
    hahaa
    ik zit nu bij de kade op internet !:P
    ik ga dalijk tara van de boot halen ! superleuk !:D:D
    maarja ! ik kom morgen weer !
    doei doei en tot morgen

    Superbedankt voor de foto’s! Leuk!

  6. Maya

    Cool!!

    Ik wou dat ik er toen al was! Jammer genoeg gingen wij maar een weekje… Als ik het heet heb dan ga ik denk ik niet de zee in want ikben als de dood voor krabben en kwallen! Maar et was wel leuk geweest als ik er toen al was! Maar is de eczeem nu al weer over? als ik het heel heb dan ga ik denk ik net als Truus doen op die andere foto> Lekker lui liggen!< nou ik denk dat ik weer moet gaan! Doegg!

    XX Mij!

  7. isabel prairiefan

    super sweet, ik wou dat ik op de prairie woonde
    dan kan ik elke dag bij pony’s zijn.
    in de zomervakantie kom ik naar jullie toe!!!!

Geef een reactie

