Heeeeeeeeeeet

Oke, wie heeft dit hete weer besteld? Dit is toch ook wel wat overdreven!

BARTJE en TRUUS doen gestrekt een middagdutje in de zon, (bijna) alle kinderen zijn toch op het strand. Af en toe komt een èchte fan. Daar staan MAGNUS, ANTONINE en RENSKE klaar voor. Met hun ogen dicht, dat wel….

Wees gerust, er staat ’n grote kuip water en we ze krijgen af en toe een ijsje. Hmmm.

P.S. Later op de middag deed RENSKE ook een liggend dutje. Ze had een mooie droom denken we, ze trappelde met haar hoefjes (jaja, onze rustige RENSKE) en hinnikte zachtjes in haar slaap. Schattig he!

19 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

19 Reacties op “Heeeeeeeeeeet

  1. lisa

    och, wat is Renske togg een poppie..
    de anderen natuurlijk ook 😉

    groetjjez, lisa

    p.s. yez, de eerste ;-D

  2. Yfke

    Haha, geweldige foto 🙂 Toen was ik net aan het rijden……denk ik.

  3. Tara

    Aah!
    Wat een lieverds zijn het toch 🙂

    x

  4. Francine

    Wat schattig Renske! Haha Bart en Truus vet lieff!

  5. Daisy

    heey,
    een leuke foto.
    ik kan wel merken dat het heeeet is.
    jammer dat mieke mijn liefste pony er niet op staan.
    ik ben ook moe door dese hite zo kan ik beter op de prairie zijn.
    want ik mis mieke en de anderen pony’s.

    ik mis marleen ook heel erg net zo erg als mieke en dat is dus heel erg.
    ik mis berber ook en de rest
    xxxxx van daisy hou van jullie!
    slaap lekker magnus antonine en renske en de rest…
    ook nog veel rij plezier
    xxxx mij en ook van jordi
    van jordi moet ik de groetjes doen aan bartje en polly

    byee xxxx

  6. Daisy&naciye

    heey,
    best mooi.
    naciye gaat later met mij mee naar terschelling naar de prairie.
    zij wil heel graag op max ik weet niet of het mag.
    maar ik zeg je renske antonine magnus en veral mieke ook al staat ze er niet op.
    slaap lekker
    xxx ons

    en ik doe de groetjes van jordi aan bartje en polly

  7. MORGEN OM 3 UUR VERTREKT MIJN BOOT UIT HARLINGEN !!!
    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ IK HEB ER SUPERVEEL ZIN IN !:D:D
    VRIJDAG KOM IK NAAR DE PRAIRIE NATUURLIJK !

    IKHEBDRZIN IN
    wanneer is de stoelendans eigenlijk?

    KUSS VAN AMY DIE ZIN HEEFT IN HET BINNEN VAREN VAN DE HAVEN VAN TERSCHELLING!

  8. Nog meer hitte plezier als je op mijn naam klikt 🙂
    Foto’s zien er slecht uit, maar dat komt omdat ik niet de tijd had om ze goed te uploaden.

  9. Francine

    Naar ’t strand 😉
    Hele leuke foto’s, echt waar! Vooral die foto van Marleen en Sverta is echt heeeeeuull mooi! De rest ook 😉

  10. Mariekjhe

    schattigg :D:D:D ik kan niet wachten tot dat ik weer kom morgen :p

  11. bartje,truus,renske,antonine en magnus staan (en liggen)daar.
    goed gezien he?

  12. Francine

    Wat is eigenlijk de allersnelste prairie-pony?
    Ik probeer een liedje in elkaar te zetten maar ik kan dat echt niet.. Pff

    Ehh, de pony van de maand TRUUS denk ik.
    Of als er veel gras is in de verte: MARGJE.
    Of NEEKE als het om draven gaat.
    Of als de anderen vooruit gaan MAX als hij ze inhaalt.
    Of RENSKE als ze de wei in mag.

  13. madeleine

    Is wel logies dat ze liggen te zonnen, bartje wordt dan nog knapper xD en truus zal wel denken hoe knapper hoe populairder hoe je het ook maar schrijft xD
    Xx
    P.s
    ik wil weer trug 😦 mag niet…
    Was wel leuke vakantie
    Xxxx

  14. Haai
    Deze vakantie was echt weer super
    ik wil ook terug..

    Maarja dat kan niet -grr..:P-

    kusjes

  15. Nja het kan wel .. maar mag niet xD
    Vakantie was inderdaad weer super !
    En ik moet nog 9 keer trakteren .. toen die ene keer van Max samen met Martine xD

    Xxx Yvanka

    Ha, NEGEN keer! Maar je mag het in 1 keer afkopen met: chocolade-zoenen Yvanka! Hahaaa!! Joepie!

  16. Maya

    Aaah! Wat sgattig! Ik wil weer terug maar mag niet..
    Mijn moeder dacht de laatste dag nog : Zullen we nog 1 Dagje blijven? Maar nee dus.. Jammer. Wil je de kusjes aan Renske geven Marleen? Ik heb wel hele mooie foto`s van haar maar ze is niet echt op mijn foto`s… Ik vind deze foto wel heel erg mooi! doeii!

    XX Maya

    Ze vond het kusje heel lekker Maya!

  17. karin (mieke sgat)

    geweldig

Geef een reactie

