Ondertussen op de Prairie..

Je zou door alle dingen in dit dagboek haast denken dat we niet aan pony’s verhuren toekomen. Nou, wees gerust hoor, we maken heel wat kinderen blij. Maar tja, als het dan druk is hebben we ff geen tijd om foto’s te maken. En tussendoor gebeurt er inderdaad van alles. Daarom nog maar weer eens ’n hoefstukje met van alles:

Goed voorbeeld doet goed volgen:

De hoefsmid heeft onze 2 IJslanders weer netjes bekapt. Dat inspireerde Puck en Karin tot het krabben van de hoeven roze rubberlaarzen van onze medewerkster M. (in de blauwe trui), die dit rustig liet gebeuren:

   

Jong geleerd is oud gedaan:

Pony LIESJE gaat supergoed. Door Yfke, Marieke en Madeleine is ze netjes beleerd en is LIESJE klaar voor de verhuur. Omdat ze nog jong is mag ze rustig aan beginnen. Maar ze heeft al fijne bosritjes (en blije fans) op d’r naam!

    

Kleren maken de man Prairiekids:

Nieuw in de Prairie collectie: Witte shirts met daarop 9 lieve ponytjes, die je met textielstift zelf in kan kleuren! En natuurlijk is er weer de beroemde Prairie-capuchon-sweater, dit jaar in koningsblauw of knalrood. 

  

Het leven gaat op rolletjes:

In ieder geval voor Karin, die samen met Martha en Celine onze lieve bejaarde Prairiepony MARGJE zover kreeg om haar op skates voort te trekken.

Het is ook zo’n schatje.    MARGJE dus hè.

   

21 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

21 Reacties op “Ondertussen op de Prairie..

  1. Tara

    Wat leuk allemaal, volgens mij is het heel gezellig op de prairie! En wat goed dat Liesje zo snel al beleerd is!

    liefs x

  2. medewerkster M….mous ! wahaha
    en liesje is ook zooo`n schatjee !
    karin weer ! hahahaa
    en gister is een kleine cavia geboren !
    echt super leuk maar het is er maar 1
    als het goed is is deze cavia te vroeg geboren
    hij is op dag 50 geboren en het zou moeten op dag 75…
    maar de mama cavia genaamd peti heeft nog zoo`n dikke buik dat er wel nog 1 zou moeten in zitten dus ik hoop van wel!!
    dus
    geboren op 18 juli 2008 23:46 : CZN ( cavia zonder naam )
    en ik heb ook nog treurig nieuws;
    19 juli vroeg in de ochtend is de oom van CZN ( noddy )overleden hij trok het niet meer omdat de vader en opa dezelfde cavia ( sjors ) van CZN ,peti en CZN’s tante punky, veel te vaak op noddy sprong ! sjors zou dan een keertje in zn nekje hebben gesprongen en als het een harde klap was geweest gaan ze dood na een dag…
    dus dat was het spijtige nieuws

    maar voor de duidelijk heid heb ik hier even een duidelijk schematje!!
    het begon bij vladimir

    Vladimir is de moeder van (R.I.P) : peti, punky en noddy
    Sjors is de vader van : peti, punky, noddy en CZN
    Peti is de moeder van: CZN
    Punky is tante van : CZN ( als het goed is word zij ook moeder )
    noddy is oom van(R.I.P) : CZN
    in de mei vakantie is sjors over het hekje geklommen en heeft dus z’n eigen kinderen ‘gedekt en voor de 2e keer z’n vrouw(vladimir)
    een cavia kan niet 2 keer in z’n leven gedekt worden dus vladimir is ook na enige tijd overleden

    dat was het cavia verhaal !
    doei

    Tjee Amy, wat ’n caviaverhaal. Tijd dat je er ff tussenuit gaat. Naar de Prairie ofzo…

  3. ik denk het ook marleen !
    daarom kom ik maar 31 juli en kom ik 1 augustus naar de prairie!

  4. Mariekjhe

    wat een leuke nieuwtjes allemaal en natuurlijk is het allerleukste LIESJE IS BELEERD en wel door ons :p ik vind haar egt zoooo lief ik zou haar wel mee naar huis willen nemen 😀 (niet zo ver) en heb je daat misschien nog meer foto`s van?
    maar dat andere nieuws is natuurlijk ook geweldig ik heb het helemaal gemist van marg 😦
    is dat trouwens andré ? (die hebben wij ook)
    W
    O
    W
    amy wat een lang verhaal :p 😉 hahahahaha
    maar ik kan niet wachten tot jij weer komt :p
    jammer genoeg is moes dan al weg :(:( ik ga je wel missen hoor moes !!!!!!

    xx marieke

  5. Tara

    Dus eigenlijk heeft de vader van Peti z’n eigen dochter ‘gedekt’ ? 😛
    Hihi, beetje raar die cavia-gewoontes!

    liefs x

  6. we zoeken een naam voor de cavia !
    kom met ideeen !

  7. Mariekjhe

    nee liz blijft nog

  8. Mariekjhe

    geloof ik :p

  9. WE HEBBEN EEN NAAM VOOR DE MINI CAVIA !

    melvin !
    hij is echt de bom
    echt als je hem ziet zo schattig
    en toen kwamen we met
    allemaal namen maar
    uiteindelijk leek het toch op een melvin

  10. yo allemaal
    gna gna mijn ijslander is beroemd zie ik dus!
    echt lol
    ook die andere stukjes
    groetjes van b2

  11. Francine

    Beetje jammer trouwens dat de foto’s zo klein zijn maar goed, jammer dan 😉

  12. Francine

    Misschien een idee om een stukje te maken over je állerleukste Prairie-herinnering? Het kwam in me op en dacht, misschien is het ’n idee 😛
    x

    Goed idee Francine! Staat erop!

  13. Wil m. niet herkent worden??..

    M. is beroemd genoeg. 😉
    Ja, echt.

  14. Maya

    WOWWW!! Amy wat een verhaal! Toen ik het las dacht ik; Kan het ook in het nederlands? Toen ik het nog een keer overlas begreep ik het wel weer!

    Groetjes Mayaa: >Renskelover!<

  15. michelle

    grappig van margje

  16. Maya

    Wat een lolzz met margje! En wat leuk van Liesje! Echt knap! toen ik afgelopen zomer bij de prairie was toen dacht ik; is dit de prairie wel?? Natuurlijk wist ik door contact met berber wel iets over sverta en bakkus… maar over francien en liesje en leentje en bob, katrien en saartje en degene die ik vergeten ben wisst ik nog niets! Gelukkig bestaat de prairiesite! Forever!

    XX Maya

  17. mosa

    hallo is stom of dom ???????

  18. isa

    Ik ga deze zomer weer 3 weekjes 🙂

  19. Sacha

    Liesje is ook zoooooooo lief!
    Ik mis haar heeeeeeeeel erg!!!!!!!!!

Geef een reactie

