Meesterlijk feestje

         

Meester Gert Jan van groep 6 vierde vandaag op de Prairie z’n verjaardag; met de hele klas! (waaronder veel Prairie-assistentes) Ze werden gebracht door Wiemet met haar huifkar. De hele morgen dikke pret: fikkie stoken en broodjes bakken, de beroemde Prairie-zeepglijbaan, ennnn.. natúúrlijk moest meester op ’n pony! Gelukkig hebben we grote sterke MAX. Na wat instructies door alle dametjes tegelijk (blablatetterbla) maakte meester Gert Jan ’n ronde. En: nu heeft hij -eindelijk- ook een Prairie-lievelingspony. Ja, MAX natuurlijk! 

        

11 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

11 Reacties op “Meesterlijk feestje

  1. mariekjhe

    hahahaha wat leuk,
    ik zag wiemet al rijden met de huifkar :p we zaten toen bij techniek 🙂
    maar wat leuk zeg
    ik ben trouwens ook wel benieuwd wat er met oerol gaat gebeuren :p
    maar heb je me al gezien op de kabelkrant ik sta bij PAARDENSPORT je ziet het niet heel erg goed maar het is wel zooooo !!!! :p

    xx marieke

    Ha leuk, ik zal kijken Marieke!

  2. Francinee

    Hehe wat geestig 😛 Ik zie mn meester al rondrijden op Hans (hij is nl gewoon vet klein ^^) Oneeee, das zielig voor Hans dan krakt Hansje door 😥 Alle prairiemeiden scheuren m natuurlijk aan alle kanten voorbij x’D
    xxxx

  3. karin en astrid

    ;as wat vet en leuk karin ik had gegallopeert

  4. Essie

    Wat een leuk idee.
    aan de foto’s te zien was het super gezellig:D

  5. karin

    da,s was leuk meester op max en ik ernaast
    op mieke

  6. meester Gert Jan

    Wauw, wat een super verjaardag heb ik gehad zeg! Ik heb me nog nooit zooooo jarig gevoeld. Maarja, wat wil je………..met 21 van die toppers de hele dag paardrijden, fikkie stoken, broodjes bakken, etc.!!!!

    Ik kom vast nog eens in mijn nieuwe Pairie t-shirt op Max rijden!

  7. MaritJhaa

    ah wat gezellig!
    Hebben ze op Terschelling ook een MB school?!
    Doeii,, Marit

  8. tuurlijk was het leuk!!!!!
    alleen kan m’n meester niet paardrijden maar toch heeft hij ge draaft±!!!!!
    hehhehehehehehehehe
    en meester gert jan ( mees g-j) is ook een grappen maker zeg!!!!
    en ik stond ook op de kabel, en toen was er een foto dat ik ging bokje springen op magnussss
    maar het was echt super, en we gingen ook nog buikschuifen.(in de lente!!!!!)
    ik en m’n vriendinnen waren echt een heel klein beetje meelig(dus niet!!!)(we waren echt super meelig!!!!!!!!).
    greets vom b2

  9. Oooh Ber wat ben je gemeen haha 😉 Mijn meester kan dus echt niet zingen maar oke xD

  10. Het was egt vet leuk dat feestje Eveline

Geef een reactie

