Pony van de maand – DIRK

dirk

Ha, ik ben blij dat het mijn beurt is. Er is namelijk zoveel leuks aan mij te ontdekken! Veel mensen deinzen terug als ze mijn stoere koppie zien, maar ik wilde toch nog maar even benadrukken dat ik ook een hele gevoelige kant heb. Namelijk mijn ruggetje! Als je tussen mijn rug en bibs te hard drukt, dat voelt dat voor mij heel erg vervelend. Mijn baasjes denken dat ik het expres doe, maar dat is helemaal niet waar! (alleen af en toe, als ze vervelend doen gnagna)

Verder hou ik erg van kinderen, en doe ik altijd mijn best om ze een leuk ritje door het bos te rijden! Ik loop graag een beetje door, die andere Prairiepony’s lopen altijd zo te vreten, nou daar doe ik niet aan mee hoor. Ik hou mijn gewicht graag een beetje op peil. Dus: als je op Terschelling bent, op de Prairie, en je ziet een mooie slanke (ghihi) stoere zwarte bink ziet, ben ik dat! Kies mij en ik bezorg je de rit van je leven. (voor een lekker wortel natuurlijk, dat dan weer wel.) 

16 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

16 Reacties op “Pony van de maand – DIRK

  1. celine

    ow wat liefff

  2. mariekjhe

    hahahahahaha dat verhaaltje is helemaal supper 🙂

    Met dank aan zijn fan Liz!

  3. iris

    ohh, gefeliciteerd liefe slanke dirk!! 🙂

  4. Yfke

    Lieve Dirk 🙂
    Leuk verhaal en zijn witte plekje op de foto 😀

  5. Tara

    Haha, Dirk je bent een knapperd!

  6. madeleine

    Haha Dirk Goed dat je je gewicht goed houd hoor je rijd super goed…:)

  7. het is echt een poepje !

  8. Ghehe Dirkieeeeeee! Dat verhaaltje erbij 😉 Oh echt, ik heb moeite om mn ogen open te houden, ben net terug van 3 daagjes kamp, pff -.-

  9. lisa (renskelover)

    haha, Dirk is ook écht supercool!!! 😉

  10. MaritJjee

    Haha, leuk!
    Jullie kunnen er altijd zo’n gezellig en leuk verhaaltje van maken!
    Dirkie, nooit (denk ik..) op gereden..
    Lijkt me een schat! Ga hem túúrlijk ff uitproberen met een héérlijke ‘snelle’ rit!

    Dikke kus! Marit

  11. lauli (laura)

    komt dirk ook eens in het zonnetje!!! alle aandacht voor hem!!

  12. lauli (laura)

    mag ARIE ook een keertje in het zonnetje????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  13. en DONDER !! (L)
    en MARGJE !! (L)
    en NEEKE !! (L)

  14. Mayaaaa!tjee prairiemisser!!

    Aaah! Wat liewff!

  15. Hee !
    ik ben net weer thuis !
    arie mag van mij ook in het zonnetje de stoeledans winnen en cyprian zo goed gedaan !
    dus dat is een hind !

    haha

  16. karin (mieke sgat)

    ach wats sgattig

Geef een reactie

