Tandarts

In de rij voor… paardentandarts Ted ! Vandaag was hij bij de Prairiepony’s op Terschelling. Eerst krijgt de pony ’n soort bit waardoor de pony geen tandartsvingers afbijt z’n mond openhoudt. Dan bekijkt/voelt de tandarts of er iets aan de hand tand is. Dat viel gelukkig mee. Hier & daar ’n scherp puntje weg halen, bij RENSKE de wolfstandjes eruit. De andere pony’s waren héél nieuwsgierig leefden erg mee. Vooral kleine Willem stond er (natuurlijk) weer met z’n neus bovenop. Je zal eens wat missen!

    

Arie & Bram bij de tandarts. De rest kijkt toe, en niet van ’n laf afstandje..

 

10 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

10 Reacties op “Tandarts

  1. geen assistente ?
    😉

    Jaha, tuurlijk, maar die charmante assistente was net even aan ’t foto’s maken! 😛

  2. Haha die Willem toch :P. Dat plaatje bovenaan is ook grappig, alsof je in de rij staat om naar de tandarts te gaan.. Blij dat ik mn halfjaarlijkse bezoekje aan de tandarts woensdag heb gehad (A)

  3. Yfke

    Haha, Willem is niet de enige, ik zie onder Arie de witte voetjes van Marein 😛 Zijn ze allemaal gecontroleerd?

    Niet alles, alleen die vooraan stonden 😉
    Geintje. Die volgens ons ’t nodig hadden.

  4. mariekjhe

    hahahaha ik moet ook maar weer is ff de tandarts bellen voor lucky is al lang niet gebeurp :-p

  5. MaritJhaa

    Ah,
    Volgens mij kan Hans de assistent worden!!
    Tja, ze blijven nieuwschierig!!
    Haha, doeii

  6. Weet niet precies waar ik t moet plaatsen maar ik had een 9/9.5 voor mn spreekbeurt over Terschelling! Belse 😉 (weet ik veel hoe je dat schrijft :P)

  7. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haha
    wat een zielige pony’s toch!
    rara wie imiteer ik?
    antw:een mensje van het wnf ding

  8. de tanden van bram zullen vast witter zijn dan bram zelf !

  9. Eveline

    bram en arie jullie moeten beter jullie tanden poetsen

Geef een reactie

