Keuring lol

De laatste meivakantiemiddag was het rustig op de Prairie. De meeste kinderen zaten weer op de boot naar huis. Tijd genoeg dus om de Prairiepony’s te knuffelen en poetsen. Dat hebben ze wel verdiend!

       

De Prairiekids bedachten ’n Prairie Shetlandponykeuring. Zij waren de hele middag aan poetsen, kammen en manen vlechten. Er werd zelfs een staart gewassen! Daarna vroegen ze Yfke als kritische jury. Dat hebben ze geweten! De pony’s moesten netjes worden voorgedragen (nee, niet optillen; ’n netjes rondje laten meelopen) en werden gekeurd. Het was weer ’n leuke middag!

Misschien wil Yfke het juryrapport hier nog bekend maken? 
12 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

12 Reacties op “Keuring lol

  1. iedereen weet dat margje de mooiste is !
    er kan geen andere shetlandpony tegenop !

  2. haha, ik weet nog wel hoe dat ging met max 😛
    de hele tijd als ik een rontje moest draven, stopte hij weer! toch ben ik 4e geworden! haha

    groetjes lisa

  3. celine

    wat grappig groeten celine

  4. Francinee

    Das ook HOT. Sorry ik zeg weer es teveel HOT 😛

  5. wat was de verdere stand?

  6. Yfke

    Ik kijk wel even of ik mijn papier nog heb. Even uit mijn hoofd:
    1e: Marieke met Hans en Rinke met Odette (cijfer: 8)
    2de: Berber met Bakkus (cijfer 7,8)
    3de: de mensen met een 7,5
    4de: de mensen met een 7
    5de: de mensen met een 6,5

  7. maar margje had een tien !
    weet ik zeker

  8. Yfke

    Sorry Amy,
    Margje was uitgesloten, wegens het te laat inkomen van de bak (ze had het te druk met schuren)

  9. Haha die Margje toch 😉

  10. mariekjhe

    hahahahahaha ik met hansjheee 🙂

  11. maffe marg ! volgende keer ga ik meedoen met margje en dan zorgen we dat we 2 uur vantevoren gaan lopen !

  12. MaritJhee

    Yfke ook zo lekker sirieus, haha, lig hier ff blijheid te tonen!!
    Sorry, blijheiid Heerst .. xD

Geef een reactie

