Jarigen van de maand

Hieperderpiep Hoera!! Meimaand: geboortemaand! Jah, als er zoveel pony’s jarig zijn in één maand, houden we gewoon 1 groot feest voor ze: Huppekee, met z’n allen als “Jarigen van de maand” op de site! De Jarige Jetten en Jobben:
 Katrien 02 mei, Odette 05 mei, Fransien 06 mei, Willem 06 mei, Mieke 07 mei, Renske 09 mei, Bob 10 mei, Dirk 12 mei, Emma 12 mei, Rosalien 12 mei, Geis 14 mei, Bart 14 mei, Saartje 15 mei, Arie 16 mei, Magnus 16 mei, Leentje 20 mei, Antonine 21 mei, Margje 23 mei, Liesje 26 mei, Hans 29 mei.
De oudste is geboren in 1979 en de jongste in 2006. 

34 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

34 Reacties op “Jarigen van de maand

  1. hahahahaha
    wat grappig dat ze allemaal in dezelfde maand jarig zijn 🙂
    egt leuk

  2. Franciine

    Yeaaaaaah, nou ik ben dr ook weer heurr.. Het zijn er wel 20 dacht ik. KATRIEN is jaaaaaarig! Ghehe ik had wel een enorme jankbui en ik kan lange brieven schrijven hihi.. Maarre.. wanneer is Truus nou jarig? Antonneke is 21 mei jarig 😀 Wat n zwaaar irritant liedje! xx mij met heimwee..

  3. Ghehe iedereen is nu lekker verkouden door mij. Wat n prestatie! Afscheid nemen bestaat niet houden we er maar in hihi. Ik houd mn ma eraan dat we volgend jaar 3 weken in de zomer gaan haha..

  4. MaritJjaa

    Erg leuk!
    Franciene, door blijven zeuren!!
    Haha, doeii

  5. MaritJjaa

    btw, wanneer is Neeke jarig?!

  6. Neeke is volgens mij tegelijk met Max jarig, 14 april dacht ik. Ghehe @Marit; Marl1 was erbij, duss,,

  7. iris

    ik ben 5 mei jarig!!!!!!!!!
    de zelfde dag als odette 🙂

  8. wat een cool liedje 🙂

  9. overmorgen kom ik YEAAAAAAAAAAAAHH!

    er zijn weer een heleboel jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat zijn katrien odette fransien willem mieke renske dirk emma rosalien bob geis hans bartje saartje arie magnus antonine margje en liesje daqt vinden wij allen zo prettig jaja en darom zingen ik blij katrien odette fransien willem mieke renske dirk emma rosalien bob geis hans bartje saartje arie magnus antonine margje en liesje leven lang hoera hoera katrien odette fransien willem mieke renske dirk emma rosalien bob geis hans bartje saartje arie magnus antonine margje en liesje leven lang hoera hoera katrien odette fransien willem mieke renske dirk emma rosalien bob geis hans bartje saartje arie magnus antonine margje en liesje leven lang hoera hoera !!!!

    GEFELICITEEEEEERD!!

  10. Marleen; Ik bén gewoon schattig hehe 😉 Waar is trouwens dat vast en zeker geniale filmpje gebleven waar lekker sexy mijn garderobe opstaat? xx.. Ben nu trouwens wel n beetje over dat gehuil heen, alleen vanochtend rond half 10 ofzo dacht ik wel van; tja, ik had nu ook op n pony kunnen zitten en toen ging ik weer en ik mis het ook echt wel, maar goed, niet echt veel aan te doen…

  11. Liz

    gefeliciteerd dirk schat van me

    ghehe:P

  12. ronja

    feliciteer bartje even van mij please

    groeten terug van Bart

  13. morgen SAAAAAAAAAAR !! YAEEEEHH !

  14. Antoooooon rodeo pony is jaaaaaarig! Gefeliciteerd knollieeeee 😀

  15. Madeleine

    hee Marleen,,,
    is er morgen (4 juni) ook een pony jarig…???
    Xxx

    Neeh, Marein en Donder waren 1 juni jarig, en de volgende is Truus op 16 juni. (enne.. Veronika viert het op 14 juni in Drenthe) We zijn bijna uitgevierd met alle ponyverjaardagen..

  16. karen

    mijn geboorte datumm. 20-04-1997
    de geboorte datumm van mijn sgatje (arie)16-05-1997
    we zijn bijna efen jong…

  17. karen

    ps. leuk liedej hihihi

  18. Maya

    RENSKES naam staat in het rood! Mijn lievelingskleur!

    XX Maya

  19. Sarai

    Bartje is dan jarig!!

  20. heey marleen ik wist nie dat ik zoveel verjaardag overgeslagen had mare morgen is mieke jarig (ook toevallig) mare ga haar extra goed knuffelen(doe ik altijd al ) ik hou van mieke sgatje

    iedereen wel hoor!!!

  21. Lisaa lovess Katrienn '' ndd Durantee

    wat ergg ben ik Katrien haar verjaardag vergeten Ö 😥

  22. ROOSJE & MAGNUS ZIJN BIJNA JARIG 😀

  23. michellerooslobkelover

    roos is vandaag jarig en ik ben gelukkig even bij haar geweest!

  24. merel!!!

    marleen,, kan je een lijstje op de site zetten met verjaar dagen van het hele jaar???

  25. Madeleine

    dat is ook een leuk idee om onze verjaardagies er bij te doen 🙂

  26. anouk

    bart en geis zijn op mijn verjaardag jarig!! ook hun verjaardag duss…

  27. Sacha

    Nog gefeliciteerd Liesje!

  28. Sacha

    En Saartje en Bob natuurlijk ook!

Geef een reactie

