Blij in de wei! Joehoe!

15 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

15 Reacties op “Blij in de wei! Joehoe!

  1. MaritJjee

    Hoii,

    zit nu lekekr op school ff dit te bekijken.
    Doeii, de leeraar komt eraan!!
    Daag, trouwens een col filmpje!

  2. jeetje wat zijn het ook een gekkehh… pony`s 🙂

  3. iris

    wat ontzettend schattig!!!!!!!!!!!
    echt gaaf, om al die prairie pony’s zo rond te kunnen zien crossen!!! 😛

  4. Franciine

    Hahaa, geweldig filmpje 😛 Toe maar Bart.. Echt tof filmpje :D.. Beetje vies hé Bram? Vet cooooll

  5. iris

    echt een gaaf filmpje! 🙂
    ik heb z’n zin om in de zomervakantie de
    pony’s weer te zien!!!!!!! 😀
    maarja wachten duurt lang! 😛

  6. Essie

    Arme bartje. Huppelt er een beetje achteraan.

  7. lisa

    wat een leuk filmpje

  8. LEUK !!
    ik heb echt MEGA zin in volende week !
    dan ben ik weer daar en kan ik ze in het echt zien rennen door de wei !

    een heeeeeeeele dikke knuffel van amy die zin heeft in volgende weeek
    (L)

  9. Madeleine

    Nou bart kan je ze bij houden…:P

  10. Maya

    Die pony`s zien ze vliegen!!!!!
    Hup Bartje Hup!!!

  11. iris

    hebben jullie meer van dit soort filmpjes??
    (leuk!!)

  12. steeds als ik dit filmpje zie moet ik tog steeds weer lachen (hahaha) om die lieve bart :p

  13. Maya

    Bartje is zoooo grappig en ik moet ook elke keer weer lachen!!

Geef een reactie

