Diploma!

Supertrots is Marleen op haar diploma! Dit weekeinde heb ik in Salland examen gedaan voor hét Ruiterbewijs. Nu kan ik officieel “veilig en verantwoord buiten rijden” met jullie onze paarden en pony’s. Het was gezellig èn hard werken. Gelukkig kan dat tegelijk. Eerst theorie-examen (alles over verkeersregels, paardenziektes etc.), daarna praktijk-examen; al je kunsten in de wei & in het verkeer laten zien. De wei was het spannendste, zowel mijn paard Knoet als ik zagen wel wat tegen ’t hindernis-springen op. Maar uiteindelijk zijn we overal door overheen gekomen.. Bíjna cum laude: ‘n paardrijbewijs! Joehoe! 

  

24 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

24 Reacties op “Diploma!

  1. iris

    GEFELICITEERD MARLEEN!!!

  2. celine

    gefeliciteerd marleen

  3. ronja

    gaaf marleen gefeliciteerd

  4. hooi Marleen, leuke website!
    wij zijn ook zo trots op ons ruiterbewijs!
    en ook nog gefeliciteerd! 🙂

    groetjes Anne-lotte (van het ruiterkamp)
    en (_) van Keilir

    Ha, jij ook Anne-Lotte! Het was leuk! Ik mail je nog foto’s.

  5. gefeliciteerd !
    zit er ook springen bij?
    maar op terschelling hoef je toch helemaal geen ruiterbewijs te hebben?

    Dank. Yep, springfoto volgt. (Stoer!)
    En, nee, het moet niet op Terschelling, maar ik wilde ’t wel graag.

  6. Essie

    gefeliciteerd!!!!!

    En jij bedankt voor ’t werken! Super

  7. MaritJjee

    Eeyy,

    Jee, gefelii!! Kan ik je (nog) niet nadoen 😛
    Nee, echt goed, Aahh wat zpprr cool op een Fjord!!
    Mijn lievelings ras! Kreeg je er eentje aangewezen of mocht je kiezen?!
    Erg goed!! En dan klik ik op dat plaatje, heb je hem op ’t reealer gehaald! Nog cooler 😛

    Doeii, heb een coolheiid-dag 😛
    MaritJjee

    Dag Coole Piet Marit, ze hebben daar Knoet bij mij bedacht. Gelukkig niet ’n megahoog paard, want dat ben ik niet zo gewend 🙂 Hahaha

  8. Supper goed marleen 😀
    ik wil dat ook gaan doen maar ik weet bijna niks over paarden ziektes enzoo :O

    xx

    Ik kan je nu alles leren hoor Mariek.. 😀
    Gaaaaaaaaaap
    Geintje, leve de boeken.

  9. Francinee

    G E F E L I C I T E E R D Marleen!
    He, ja idd ’t Reelaer.. Daar ga ik vd zomer op ponykamp en ben dr vorig jaar ook geweest :D.. Knoet & Lars haha.. Heb je trouwens die kleine witte donder Bianco nog gezien? Dat was mijn ponykamppony :P.. Nu ik dit typ word ik wel een beetje verdrietig heur.. WantikmisBibizo! Ik herkende trouwens dat hesje wel een beetje haha.. Je hebt Diesel ook wel gezien, of niet? Dat beest is stoooérr! Heeft iets van 1M. manen ofzo. Heb er nog een hele hippe foto van, maar ik ga nu stoppen met dit berichtje want over 11 dagen ben ik al @ Terschelling :P.. xx

    Yep, op ’t Reelaer. Leuke plek, aardige mensen!
    Bianco stond met Pim en nog drie in ’n groepsbox. Gezellig met z’n allen!

  10. Yfke

    Gefeliciteerd Marleen!
    Was het moeilijk?

    Pas was vandaag jarig, nu al 6 jaartjes oud 🙂 Daar hoort natuurlijk een filmpje bij:

    Haha, het heeft alleen niks met zijn verjaardag te maken.

    Gefeliciteerd met Pastashe! Heb je worteltjestaart gebakken?

  11. Franciine

    Whaha ik ben wel een beetje overactief ofzoiets.. Zal wel n dikke blunder zijn als het niet bij ’t Reelaer was (A).. Maar goed, ik blunder zo vaak dus nouja, zo’n ramp zal t ook niet zijn :P.. @ Yfke, vet grappig filmpje, Er was eens.. Hahaha x

  12. lisa lenz

    goed gadaan marleen

  13. Franciine

    Oke, dus wel ’t Reelaer.. Hahaa.. Had je ook wel ff bij mij langs kunnen komen Marl1 😛

  14. Hééé, coool, Marleentjuhh !!
    Nou nog ’n slipcursus… ?
    Mazzelzz 🙂 😉
    ;-P

    Tja, goed plan, je zal toch met je dorstige pk’s in de sloot belanden! (vanwege paardje op motorkap?)

  15. Franciine

    @Marl1; Ik ga nu niet hier mijn pony-kampverslag ophangen, dat word me te veel maar oke. Je hebt dus ook nog goed om je heen gekeken, haha.. Bibiiii (L) Zij heeft zo’n vet schattig happie uut dr oor (ja we zijn eh.. dialectisch (A)..) Bianco stond dan denk ik met dus Pim, Marrie en Twister en dan nog 1.. Ik neem n foto van Bibi mee, anders ga ik m missen, ik neem m mee naar Terschelling 😛 xxx

  16. Roos

    Hoi Marleen,
    ik ging even naar je ponys kijken, en zag dit verslagje, leuk!!!
    Toch wel fijn he dat we het hebben gehaald, ik was wel erg moe merkte ik, maar ja, niet belangrijk!

    Ik hoop in september of zo eens naar Terschelling bij je langs te komen, ik had het mijn zoontjes verteld en die werden helemaal blij er van, ik zal ze de site ook eens laten zien!

    Vond het erg gezellig met je daar, op het Reelaer!
    Groetjes
    Roos

  17. Lien

    leuk!

    Dikke proficiat!!!

  18. Henry

    Gefeliciteerd Marleen. Iets begonnen en ook afgerond! Niet echt iets voor jou, niet? Goed werk! De site, af en toe surf ik uit nieuwsgierigheid langs, is ook erg leuk. Telkens weer nieuwtjes met tuurlijk prachtige foto’s en leuke filmpjes. Ik vind je commentaren altijd zo aardig/grappig. Ga zo door.

  19. zo’n fjord bestaan er ook in het mini toch?
    misschien iets voor op de prairie!
    weer eens een anders rasje

  20. iris

    dat zou cool zijn! 😛

  21. heej, gefeliciteerd! wat goedd zehg!

  22. Evelien

    Ik heb vandaag ook mijn ruiterbewijs gehaald! joehoe 😉

Geef een reactie

