Pony van de maand – MAX

Nou zeg, ik ben dè kuddeleider en nu pas -in April- aan de beurt als “Prairie pony van de maand”. Tsss… De enige reden kan zijn dat mijn 13e verjaardag op 14 April is! Voor de paar mensen die mij niet kennen: ik ben MAX. Mijn vader is ’n Terschellinger Exmoor pony en mijn moeder Prairiepony Heidie. Ik ben hier geboren en opgegroeid. Omdat ik ook de grootste en vooral de allersterkste ben, ben ik de gekozen leider van de Prairiepony kudde. Ik eet eerst, ik drink eerst, ik loop voorop. Zo werkt dat in een kudde. De grote Prairiemeiden kunnen alleen (of samen) nog op mij rijden en zijn daarom wel wijs met mij. (Wie niet) Mijn baasje geeft altijd duidelijke instructies mee als ze mij verhuurd. “Kort houden en LEIDEN.” Nou zeg. Ik doe geen vlieg kwaad, maar ja dat lekkere groene gras onderweg groeit daar speciaal voor mij. Dus. 

19 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

19 Reacties op “Pony van de maand – MAX

  1. Francinee

    Nou alvast gefeliciteerd Max! Hahaa.. Het werd ook wel eens tijd voor en een ruintje en max 😛

  2. MaritJjee

    Haha, idd zo is Maxieboy 😛
    Vond hem al zo groot voor een Shet 😛 een Exmoor, Cool!!

    Doeii, dikke knuf, Marit

  3. Jajaa ondanks dat je af en toe vreemde streken hebt, zijn we toch erg blij met je Max! Heb genoten van het ritje van 2 weken terug. Het was weer als van ouds:-D

    Het was ook leuk dat je er weer even was Lisanne!

  4. nou max het is je gegund hoor pony van de maand toe maar :o:o:p een supper dupper verhaal hoor marleen.
    en dan OOK nog een echte terschellinger ponyyy 🙂
    maar goed het is me geweten hoe sterk max wel niet is 😮 weet je nog met yfke (marein & max):p
    nou doeggggg

  5. karin

    jaaaaaaaaaaaaaaa !1max is ok een fotomodel

  6. iris

    lieve foto’s hoor Max!!!!! 😛
    je verdiend het wel om pony van de maand te zijn!

  7. celine

    wat lief max als de pony van de maand

  8. Franciine

    Max is bijna jaaaaaaaarig 😛

  9. iris

    ik ben ook bijna jarig!!!!!!!!!! 🙂

  10. margriet

    wat een lekkerding is maxi boy toch! ❤

    Xx margriet

  11. maya

    Haajj Max!

    Mijn zusje vind je de leukste!
    ( snap ik wel)
    Nou doei doei!!!!!

    xxxx Maya

  12. karolientjeuh

    maxie wat ben je toch weer geweldig supeeeerrr skattige fotos ik heb moeite om er niet meer naar te kijken je hebt het echt verdient nou xxxjes karo

  13. wie is miss/mister mei !?

  14. @Amy; dat zijn alle jarige pony’s van de maand, anders was t zo lastig kiezen ghehe

  15. Waaah lieve MAX!

    Kan ook niet anders he?

  16. michelle

    waneer word roos is de pony van de maand?!? ,aar leuk dat de stoere bink max de pony van de maan is

  17. a-w(liesje,leentje,marijn,kirsten)

    wow wat heefd max een volle staart lekker in het duin en een lekker wintervachtje:P

  18. daphne

    MAXXXXX !!!

    Wat vond ik het leuk om deze zomervakantie bij jou op je lekkere dikke rug te zitten !
    Ik wou dat ik jou als mijn eigen paardje had .. 😦

    Max,ik mis jou zo erg hopelijk word je snel van mij 😛

    XX Daphne

    Je allerbeste vriendinnetjee (L)

Geef een reactie

