1e paasdag… vanmiddag: sneeuwvrij

site-sneeuw_1195a.jpg  site_1202a.jpg site-sneeuw_1209.jpg

Sinds vanmorgen dus ’n witte wereld (zie vorig bericht) Wat een prachtig gezicht, ons Prairie huisje in de sneeuw! Vanmiddag zijn we met de ponyverhuur dicht gegaan, ’t was zo brr vreselijk brr koud (voor de mensen) De harige Prairiepony’s hadden mochten lekker kuil eten in de witte wei.. SNEEUWVRIJ! Voor de allereerste keer in de Prairie-geschiedenis! Het sneeuw regenbriefje op ’t hek geprikt en toen snel de laatste pony’s die nog in duin lopen bijvoeren. In ’n laag sneeuw is ’t moeilijker om eten te zoeken, vandaar. Ze waren er blij mee! Mjammm

     
12 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

12 Reacties op “1e paasdag… vanmiddag: sneeuwvrij

  1. bij ons hebben we alleen maar nat sneeuw -.-
    ik ben veel liever daar om sneeuwballen te gooien

  2. Francinee

    Bij ons HADDEN we ook alleen natte sneeuw, dat is nu al weer weg 😦

    Hier ook, maar dan valt er weer nieuwe sneeuw en nu schijnt de zon heel fel !?! Gek weer!

  3. Francinee

    Ik word hier chagrijnig van, van dit weer dan! Zopas was t aan t sneeuwen, toen hagelen, toen regenen en nu schijnt de zon, snap dr helemaal niks meer van…

  4. MaritJjee

    Nee, mal weer..
    Maare, zijn er verder wel veel mensen gekomen??
    Zo te zien hellaas niet echt.
    Maar ah.. in de mei stroomt het zeker wer helemaal vol!!

    Doeii, dikke knuf, Marit

    Ja hoor Marit, we hebben ook nog pony’s verhuurd tussen alles door. 🙂
    Maar ja, dan heb ik geen tijd om foto’s te maken…
    Weer of geen weer, het is altijd Prairie-weer!

  5. Franciine

    Dit was toch niet zo’n succes.. Maar het was wel S.P.O.R.T.I.E.F!! Ik heb gevoetbald, getennist, gefietst, ge-eenwielerd en geprutst en toen ik voor de 2e x ging voetballen ging het héééééél hard hagelen! terwijl 3 min. eerder de zon nog scheen..

    x

  6. hey marleen,
    ik heb nog een regenpak thuis liggen maat 152 voor mij te klein heb jij er nog wat aan?
    anders zet ik hem op fodoeker
    hij is nog helemaal goed 🙂

    Als je ‘m over hebt.. altijd handig op de Prairie!

  7. Francinee

    Wat een leuke foto daar helemaal bovenaan trouwens!

  8. jha idd helemaal supper 🙂

  9. iris

    cool, sneeuw op de prairie!!! 😀

  10. lisa

    het was heeljammer maar het was veel warmer thuis

  11. karin

    dat was balen kon ik nie naar de prairie

  12. karin

    maar het vwas warmer thuis

Geef een reactie

