Klaar voor de start!

site_0938.jpgsite_0940.jpgsite_0946.jpgsite_0949.jpgsite_0956.jpgsite_0976.jpgsite_0983.jpgsite_0989.jpgsite_0992.jpg
De eerste pony’s zijn weer uit de duinen! Ze staan nu op de Prairie klaar voor de verhuur tijdens de Paasdagen. Deze dames hebben ze opgehaald en er ’n hele gezellige rit naar huis van gemaakt. Zingend onderweg naar Formerum “En wie rijdt er op zijn paard naar de Prairie?” Nou, ik zal het je vertellen, dat zijn: Lisa op ANTONINE, Nynke op BARTJE, Berber op BRAM, Astrid op DONDER, Annemiek op MIEKE, Karin op NIENKE en Reinetta op NEEKE.
De pony’s hebben er zin in en wij ook! We zien je op de Prairie!
site-zwaai_0999.jpg

18 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

18 Reacties op “Klaar voor de start!

  1. Barbara

    Ik wens jullie een heel goed seizoen en, heb je onze enthousiaste Piet Paulusma nog gehoort? Volgens Klaas had hij gezegd, dat we een witte Paas zouden krijgen?! Och, mooie romantische ritten,……….Heel veel sterkte en Plezier! Kom volgende week wel een keertje langs met je Fans! Wel een voor een of, desnoods twee tegelijk want, anders,………Groetjes Barbara

  2. MaritJjee

    Aah mijn lieve lieve NEEKE !!!

    Aah mis d’r zoo .. Heb zelfs allemaal prairiefoto’s in mijn agenda geplakt!! Zoo UBER coowl 😛

  3. astrid en lisa

    hoi !!!!!

    die foto’s zijn leuk,Marleen!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. celine

    leuke fotos groeten
    celine

  5. Francinee

    LEUKE FOTO’S IK WIL OOOOOOOOK! me vriendinnen worden helemaal knetter; ik steeds van ik heb zin in terschelling haha

  6. egt supper leuk marleen
    maar je zou mij tog bellen ??

    Maar Lysbeth heeft ’t toch tegen je gezegd? Jullie waren laat uit school.
    Dit weekeinde mogen jullie meer pony’s uit duin halen!

  7. Yfke

    Goed starten vandaag he 🙂 Jullie zien mij morgen! Kom met de late boot vandaag aan 😀

    Joeh! Leuk Yke! Tot vanavond!

  8. ja ze had het wel gezegd maar ze wist het allemaal niet zeker maar ja dit weekeind is ook leuk 🙂
    en o ja sorry maar ik kom pas vamiddag niej erg tog?
    xx P.S. 14!!!!!!! joehoeeeeeee!!!
    leuk yfke dat je er vandaag al bent :):):):):) maar jammer dat je morgen pas komt maar ja

  9. Reinetta

    hé marleen,

    leuke foto’s
    groetjes van reinetta

  10. Francinee

    en vertel… hoe waren de eerste dagjes prairie? dat waren toch vandaag en gister? xCiien

  11. celine

    en zijn er veel mensen geweest

  12. ik heb zoooooooooooooooooon zin in mei !!
    en ook zoooooooooooooooooooooon zin in zomervakantie !
    eerste paar weekjes op het strand daarna 4 weken op de prairie

  13. iris

    de pony’s zijn echt vet schattig met een
    wintervacht!!! 😀

  14. lisa

    het was heel leuktoen we de pony’s uit het duin gingen halen !!!!!!!!!!

  15. karin

    het was echt die dag leuk

  16. heeft iemand nog een beetje contact met nina en lisa van de prairie nina was altijd bij bartjeehh….!!!!!laat me weten ik heb hyves en heet lisa H

    doei xx lisa de groeten aan de prairie pony’s

    Geeefff bram een dikke kus van me *kus*

    Lisa H., ik heb je mailadres gegeven aan Nina & Lisa.
    PS Nina & Bartje staan deze maand in de Penny!

Geef een reactie

