Pony van de maand – TAMARA

aryanne-op-tamara.jpgtamara-4.jpgtamara-2.jpgtam_3102.jpgtam_4934.jpgtamara-3.jpgtamara-1.jpgtam_3082.jpgtam_4962.jpg 
Hier TAMARA vanuit Drenthe! Leuk deze “gouden hoefdruk” nu ik met pensioen ben. Ik weet wel dat jullie heel erg blij met mij waren. Ik vond ook wel alles goed hè. Ik heet in de winter “ijsbeertje” en zomers “TAM”. Is goed. Of die Prairiekids op mij gingen zitten, liggen of staan, alles best. Droeg ook vaak prinsesjes, want die zoeken natuurlijk ’n wit paard uit. Prima. Ik deed zelfs toen ik deeltijd ging werken -vanwege mijn leeftijd- nog mee aan de spelletjes. Sliep stiekem wel even tussendoor hoor. Zag toch niemand. Deed ik op de Prairie ook wel eens, gewoon ff mijn ogen dicht.. sst. Alles best. Behalve: aan ’n hekje vaststaan! En als iemand dat toch probeerde, ging ik zitten. (sorry nog Anne, voor die kapotte hekjes) Daarom had ik ’n eigen plekje waar ik altijd zelf ging staan. Los. Na heeeeeeeeel veel jaren werken op de Prairie vond ik het welletjes, al dat drukke gedoe. Anton heeft ’n prima thuis voor mij (en VERONICA) gevonden in Drenthe. Daar ben ik -in 1982- ook geboren! Doen jullie de groeten aan mijn fans, alle andere lieve kinderen en mijn Prairie-ponyvriendjes? Dáááág!

12 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

12 Reacties op “Pony van de maand – TAMARA

  1. Franciine

    This 1 maart!! En Tam-tam of ijsbeertje is de gelukkige..! Nu weer een hele maand wachten voor we weten wie de gelukkige in april is en dan ben ik dr ook (A)..

  2. Amy

    wat een lieve teddypaard !
    altijd lief voor de kleine kindertjes !

  3. lauli (laura)

    teddypaard???? teddypony!!

  4. Mariekjhe

    ahh het is haar gegund
    pony van de maand toe maar !!! :p

    kuzz…

  5. Yfke

    Ja, Tamara heeft het verdiend! Kan ze niet even hier langskomen en mijn lieve ponybeest vertellen hoe je wit blijft? Want heb vandaag weer 2 uur lopen poetsen :S

    Tja, “elk voordeel hep ze nadeel” zegt Cruijff toch?

  6. lauli (laura)

    EEN TEDDY BEER OP HOEVEN’:)

  7. MaritJjee

    Heey allemaal,

    Inderdad een teddybeer op hoefjes!! Echt we (ik) zal d’r missen!!

    Trouwens, mijn vader heeft een nieuwe boekenkast gemaakt, naja en daar moeten natuurlijk ook de foto’s erin. Ik dus met mijn moeder alle foto’s uitzoeken, kom ik een aantal zéér lieve fotos tegen, zóóó lieff!!
    Aah ik zal ze wel een keertje scannen en sturen via de meel!!

    Doeii, heb weer veelsteveel getypt!!
    Doeiiii, MaritJjaaahaa

  8. MaritJjee

    Drie maal raden waar die foto’s zijn gemaakt…

    Idd de prairie!!
    Mijn boertje op VERONICA
    Mijn zusje op GEIS
    En ik op TAMARAAA !!

    Niet te geloven!!
    Haha

  9. gelukkig heeft tam dit nog mee kunnen maken 😛

  10. iris

    dit jaar word het wel even wennen denk ik,
    Tamara weg, Veronica weg, Lobke weg.
    ik zal de teddyberen missen!!!!!
    Wij ook!

  11. Yfke

    Haha, zie net dat het allemaal merries zijn die tot nu toe zijn gekozen. In april een ruintje? 🙂

    Zal morgen wel even de foto’s en het filmpje op de computer zetten, het was weer gezellig.

Geef een reactie

