Ondertussen in de duinen…

  site-duinpad.jpg

Zoek de verschillen langs het paadje! Links zie je goed wat de pony’s doen in duin: HELM ETEN!  Zo krijgen er andere plantjes de kans om te groeien. De bos duinwachters blij, pony’s blij, wij blij. Rechts van ’t pad: nieuw smulmateriaal! Anne maakt nu ’n nieuw stuk klaar. Palen slaan, kilometers draad uitrollen, waterplek graven om te drinken. Als ’t af is gaan de pony’s tot de Paas daar naartoe. En hond Nelson is -zoals elke dag- mee op de “inspectieronde”.
8 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

8 Reacties op “Ondertussen in de duinen…

  1. de pony`s bij ons hier zijn al weer flink aan het verharen en krijgen dus een zomerjas !

    ’t was vandaag ook wel heel warm met die jassen aan in de zon..

  2. MaritJje

    Wens Anne maar alvast succes van mij 😛 xx Mii

  3. Marieke

    hahaha ik weet het heb het ook gezien en bedacht me hetzelfde :-p vet grappig.

  4. ziet er altijd zó lief uit! Al die kleine (ijs)beertjes in de duinen! (_)(_)(_)

  5. hoi,
    ik vind het jammer dat ik dit jaar niet kan komen op de prairie 😦 volgend jaar pas weer 😦
    want……….. ik ga dit jaar naar ponykamp van onze manege en dat is heel duur en we gaan met de zomervakantie ook naar frankrijk en daar kan je ook rijden dus het zou als we ook naar de prairie gaan zo het wel heel erg duur worden maar volgent jaar waarschijnlijk wel!! 🙂 dan kan ik eindelijk kijken wie die nieuwe pony`s zijn en hoe het met hans en de andere gaat (hans is mijn lievelingspony) nou verder alvast voorjullie veel suc6 met de prairie ik kom nog wel eens langs! 😉
    xxx nikki en (_)(_)(_)(_) van hans (L)

  6. srry voor een paar letter foutjes

  7. ik moet nog 1 ding zeggen ik heb een nieuwe site
    kom eens kijken 😉
    http://www.ponygek.tk

  8. iris

    ik heb een TV programma gekeken: LLINK,
    kan het zijn dat ik Nelson heb gezien?
    ik hoorde wel iemand Nelson roepen.

    Bijna goed gezien Iris! Het was Peerson, de broer van onze hond Nelson! Grappig hoor.

Geef een reactie

