Pony van de maand – EMMA

site-emma2.jpgsite-emma8.jpgsite-emma6.jpgsite-emma9.jpgsite-emma1.jpgsite-emma4.jpgsite-emma3.jpgsite-emma7.jpgsite-emma10.jpg
Heej, hier EMMA! Leuk dat ik pony van de maand ben, dat werd wel eens tijd. Ik ben een dames Welshpony en laat niet met me spotten. In de vakanties werk ik op de Prairie en verder rijdt Berber op mij. Alhoewel zij denkt dat ze de baas is weet ik wel beter. Maar goed, meestal doe ik wel wat Berber wil. Op 12 mei 1996 ben ik geboren. Twee keer heb ik als verrassing ’n veulen gekregen op de Prairie. (Je moet ze een beetje scherp houden daar) De eerste is Marein. Niemand wist dat hij in mijn buik zat toen ze mij kochten. Hij is nu 5. De tweede is Kirsten en zij is 3 jaar geleden geboren. (1e foto) Ome Cor had mij bij een heeeele mooie lieve hengst gezet enne.. nou ja, en niks tegen de baasjes gezegd. Nog ’n verassing-veulen! Zij snapten er niets van. Leuke grap. Nu houden ze mij goed in de gaten. Ik heb er ’n hekel aan als iemand aan mijn oren komt. Evelien heeft mij beleerd en mak gemaakt. Zij houdt wel van Welshen. En Berber ook. Gelukkig. En nu win ik wel eens met springen want dat kan ik heel goed! Het mocht een tijdje niet omdat ik een zeer oog had, maar laatst is het weer gelukt. En ik kan nog steeds zo hoog! Leuk hoor. Nu ga ik weer verder! Doeiii!

17 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

17 Reacties op “Pony van de maand – EMMA

  1. emma's baasje!

    gaaf he?! nou, ik vind Emma de pony van de eeuw!
    de foto met het veulentje is Kirsten! nog even en dan is ze 3!!! dat wordt een feestje!)
    groetjes berber

  2. MaritJjee

    Jepperdd!!
    ik stuur dan wel een taart (Die dan vast en zeker helemaal verplet is maarja.. :-P)

    Veel succes met de volgende “Pony van de maand!!”

    Kuzziejjzz aan Emma
    Marit

  3. MaritJje

    Hee Marleen,

    Misschien is het leuk als jullie er bijvoorbeeld de naam, geslacht, kleur enz. erbij zet.
    Het is een idee..

    Groetjes, Marit 😛
    Heel veel lebbers van Tijger!!

    Goed idee Marit: ik heb de pony’s ’n stukje laten schrijven over zichzelf!

  4. MaritJje

    Owwjaah ook de groeten van mijn zusje, die nu ook verslaaft is 😛
    Ze wil graag weten hoe het met Bartje is!!
    😀

    Groetjes, Marit en Suzanne

  5. Amy

    AHHHHHHHHHHH kirsten !
    schattig schattig schattig schattig
    was ze toen nog niet kopschuw 😛
    Kuss

    Ze is hier plm. drie minuten oud, dus dat viel toen wel mee 😉

  6. Marieke

    aggg wat een liefurd net als sverta :p

    kusiezz

  7. Franciine

    Wat word trouwens de volgende?

    Nog 23 nachtjes slapen dan weet je het (en ik ook) 😛

  8. nienke

    hoi
    gaaf hoor emma!
    ik ben de nicht van berber
    en ben gek op emma
    (_) (_)jes van mijn lorette en jumbo

  9. MaritJjee

    die eerste foto heb ik al bijna 2 of 3 jaar lang op mijn plak staan!! Heb hem in het groot uitgeprint!!

  10. Wat een mooie foto’s, en die close-ups!

  11. berber(emma's baasje!)

    haai echt tof he!
    nou de volgende mag maar de beste zijn!
    (emma is toch veel beter dan de rest(vindt ik!))
    : )
    (_)(_)(_)(_)
    van em en groeten van mij

  12. Essie

    gefeliciteerd emma.
    Je hebt het verdient
    Zal mij benieuwen wie het volgende maand is

    xxx

  13. Mariek

    ik ben benieuwd wie er de miss-maart is :p
    ik ben dan lekker jarig :):):):)

  14. Maya

    gelukkig is z nog pony van de maand geweest voordat ze dood ging!

    XX Maya

  15. B2

    ik mis haar nog steeds heel erg, en ik ben nu een werkstuk aan het maken over Paardenziektes, en ik ben nu bij het hoofdstuk: maanblindheid(daar is em aan dood gegaan)
    een beetje sip ben ik nu(nog al!!!!!)

    maar ze blijft nogsteeds mijn pony van de eeuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    berber

  16. ik was de genen met de kleinste pony die hoog parcours deed, en toen werd ik 1e met de pony’s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@HHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
    groetjes van de hypere berber

Geef een reactie

