Zucht.. zooo lang zonder Prairie paard..

15 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

15 Reacties op “Zucht.. zooo lang zonder Prairie paard..

  1. cees

    Hier is maar 1 woord voor : GEWELDIGGGG…….

  2. Francinee

    Geniaaaaaalllllllllll

  3. Donderdagje vrij, ik heb meteen “once upun a time in de west” uit de DVD kast getrokken.
    En ga nu kijken.

  4. MaritJjee

    Hee,

    Meliig, vette muziek :p wordt hierdoOr zoOoww.. meliig.. haha .. 😛 😀
    Ik eijj op Terschelling genomen?? Op Het Groene standt of een van de stranden Aan Zee ???

    MaritJjee !!

  5. maya

    hee prairie,
    ik kom in de zomervakantie weer!
    groeties aan hansje mijn sgatje, Berber wil je dat voor me doen
    xxx Maya

  6. Net voor de honderdste keer dit filmpje bekeken… ’t blijft zoooooooooo leuk!
    Wat doet Anne dat goed he…
    Geintje.

  7. Francinee

    Hou je het bij Marl1? 😉

  8. Marieke

    superrrrrrrr!!!

    xx

  9. Essie

    dit is echt vet leuk

  10. ANNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEE 😛

  11. Dit liedje is nu op de radio, dat stukje 😛

  12. Maya

    Mooii! ( denk ik) Ik zir het filmpje niet1 Hij doet het denk ik nu ff niet!

  13. Maya

    Oww sorry nu doet ie het wel!

  14. karen

    lollig…..

    alleen wel een beetje vaag…

Geef een reactie

