Pony van de maand – SVERTA

site-sverta9.jpgsite-sverta3.jpgsite-sverta.jpgsite-sverta10.jpgsite-sverta4.jpgsite-sverta1.jpgsite-sverta7.jpgsite-sverta8.jpgsite-sverta2.jpg

Hooi! Ik moet hier ’n stukje over mezelf schrijven. Nu ben ik nogal bescheiden, maar oké dan. Ik ben merrie, heet SVERTA en 11 jaar. En ik ben een PAARD. Mijn officiële naam is Sletta frá Útnyróingsstöðum. Het betekent zoiets als vlekje van de Útnyróings hoeve” op zijn IJslands. Ik heb namelijk ’n wit vlekje op een been. Ik ben een IJslander en daar ook geboren. Toen ik 6 was ging ik met het vliegtuig naar Europa. Echt. En 4 jaar later met de boot naar Terschelling. Ik ga graag naar ’t strand. Ik kan ook ingewikkeld IJslands lopen, dat heet tölten. Mijn benen lopen dan alle vier apart, zodat ’t niet zo hupst voor de ruiter. Ik ben vrij rustig al zeg ik het zelf, maar laat de kaas het gras niet van mijn brood eten, daar ben ik te slim voor. Je hoeft ook niet altijd zo heftig te doen vind ik. Toen ik voor het eerst in de Prairiewei kwam wilde die kleine HANS mij een schop geven. Ik keek om en heb alleen mijn billen op hem laten zakken. Toen kon ie niets meer. Gniffel. Marleen is vanaf dat moment verliefd op mij. 🙂

17 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

17 Reacties op “Pony van de maand – SVERTA

  1. Marl1

    Haaaaaaaahh, smelt, wat ’n leuke pony is het toch. Of tja, paard, eigenlijk. Dusss.. is ze het paard van het jaar! Ha!

  2. Super leuk! Wat een mooie foto van het oog zeg!

  3. MaritJjee

    Mooie foto’s !! Vooral dat oog en dat ze los in het bos staat!!!
    Mooi!! Succes met de volgende paarden uhm.. Pony’s van de maand!! 😛
    Marit

    Ehhm.. na het maken van de “losse foto in het bos” draaide ze zich (volgens mij grinnikend) om en ging alvast naar huis! Joehoe! Hihi. Liep ik daar met mijn cap op in het bos 😛

  4. Amy

    Wat een fotomodel(etje)

    X

  5. Marieke

    wat is sverta ook een liefurd :p

    kussiezz marieke

  6. Franciine

    iid Amy, echt een fotomodel!!!!

  7. MaritJjee

    Hee marleen, Nou lekker dan.. Daar loop je dan als een ware ruiter…

  8. MaritJjee

    Heb trouwens vandaag gereden en natuurlijk de fotocamera meegenomen. Ff kiekjes maken voor en na de les.
    Helaas was er een gigantische springwedstrijd dus reden we in de “losrijbak” ofzo… Was helaas wel erg klein..

    Maar ach.. De foto’s zijn temiste wél mooi geworden!! Kan wel fotografe worden!!
    Zal de foto’s wel per mail sturen!!

    xx Marit 😛

  9. Amy

    hahaha gekke sverta toch . ze wou helmaal niet op de foto 😛 toch gelukt

  10. iris

    wat een schat!!!!! =D

  11. karin

    wat is sverta een mooi fotomodel

  12. karin

    en en en en wat een sgat

  13. Ghehehe dat verhaal van Hans en Sverta vind ik echt gewoon GE-WEL-DIG!!

  14. Swerta is een leuke pony Eveline

  15. het is een geweldige pony marleen

    Vind ik ook Michelle!

  16. Maya

    Wat een leifferd is het toch! Jammer dat ze niet meeloopt bij de prairie als een 2e max! Whahahaa!

    XX Mij

Geef een reactie

