Pensionado LOBKE heeft nieuw thuis

LOBKE, onze áller- áller- állerliefste Prairiepony, is met pensioen ! Niemand heeft zóveel kindertjes van pony’s leren houden; zelfs de allergrootste angsthaas werd verliefd op haar ! LOBKE liep de laatste zomers nog af en toe ’n Prairierondje mee door het bos, en nu, op haar dertigste, mag ze echt helemaal met pensioen ! Een nieuw thuis op Terschelling: ze woont vanaf vandaag bij Simon en Pieter. LOBKE loopt daar gezellig met ’n paar geiten, kippen en ganzen in de tuin achter het huis. En af en toe een rondje met Simon of Pieter op haar rug door het bos. Ze krijgt appeltjes, brood en héééél veel knuffels ! Dat heeft ze wel verdiend !

site_8921.jpgsite_8927.jpg

15 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

15 Reacties op “Pensionado LOBKE heeft nieuw thuis

  1. berber

    ik zou lobke erg missen
    maar ze heeft nu een goed te huis dus alle lobke fans ze heeft het verdiend!

  2. heey ik vind het leuk dat julie lobke penzjoen hebben gegefen ik ga haar heeeeeeeeel erg missen groetten celine

  3. MaritJjee

    hee mensen,
    Idd ik zou lobke ook erg missen!!!

  4. Ik zou Lobke superr erg missen!
    We zouden dit jaar eigenlijk niet naar terschelling gaan, me ouders vonden het niet zo leuk meer, maar ik heb zo lang gezeurd om lobke en de prairie te zien, dat we toch gaan! Maar ik moest zelfs huilen, toen ik hoorde dat lobke verkocht werd, ik dacht dat ze dan naar friesland ofzo ging en daar woon ik niet! dus ik vond dat zo erg, echt waar! en nu hoor ik dat lobke een goed huis heeft, en ik kan nog naar haar kijken want ze staat nog op terschelling!

    LOBKE I LOVE YOU FOR EVER!
    I WILL NEVER FORGET YOU!

    xx Noortje, de grootste lobkefan van de wereld!

  5. maya

    ik zal lobkem issen doei lobby!

    maya

  6. Francinee

    In groep 2 op school hebben we een meisje dat heet Lobke en ik zei dus tegen haar van op Terschelling staat ook een superlieve pony die heet ook Lobke en toen moest ze zooo hard lachen echt vet schattig 😛 En in diezelfde groep zit een jochie die Dexter heet en zo heet dus ook een van mijn lievelingspony’s van de manege 😀 xxxx
    P.S. Ik heb het koud
    P.P.S. IK WIL NAAR TERSCHELLING
    P.P.P.S. Ik had voor Natuur een 7.3, voor Aardrijkskunde een 9.2 en voor me supersaaie opstel een goed duszzzz

  7. MaritJjjeee

    Toppiejj hoor Franciene!!

    Wij hebben een jochie die heet Bob, haha een echte prariepony 😛

  8. madeleine

    Die ouwe lobke op haar had ik het eerst gerede bij de prairie…

  9. Marieke

    ah lieve lobbie.
    ze was egt een schetje:)
    zal dr missen

    xx

  10. lobke is de beste pony van de wereld,ik zal haar echt zo missen.
    maar gelukkig kan ik haar nog zien.
    I love lobke!!!!!!!!!!!

    Fijn dat jij zo goed op Lobke past bij haar nieuwe thuis, Michelle!

  11. ik zie lobke iedere dag nog want het is mijn verzorgpony en ze heeft het daar heel fijn.

  12. nina het gaat goed met lobbie

  13. Maya

    Wat leuk voor lobbie! Fijn dat ze het zo naar haar zin heeft!

    XX Maya.

  14. Michelle

    ik haar haar heel erug missen ….

    Lobke 😥

Geef een reactie

