Stoelendans – THE MOVIE

 Het filmverslag en commentaar is van mevr Heevel. 

9 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

9 Reacties op “Stoelendans – THE MOVIE

  1. Nu ook al Prairie-TV ?
    .
    ’t lijkt Ascot wel…

  2. Yfke

    Haha, het filmpje kende ik natuurlijk al. Mijn moeder er de hele tijd doorheen (en mijn gemene broertje die denkt dat ik er gelijk uitlig).

    Ben erg benieuwd naar de foto’s

  3. madeleine

    Haha het was wel gezellig maar die krans was veelste groot voor arie hij struikelde bijna telkens
    Xxx

  4. hahaha !
    en dan zit ik lekker met berber tegelijk op het krukje!
    en dan ga je er net een voor de finale uit 😦
    x

  5. lauli

    de prairie heeft elk jaar het meest kans om te winnen de eerste tweede en de derde prijs krijgt de prairie en dat is wel verdient!

    Nou, jullie moeten er toch wel wat voor doen he Laura, het gaat niet vanzelf! Maar tja, niet iedereen heeft een coach 🙂

  6. lauli (laura)

    ik zat wel bij lisa (op renske) ma ksta nie op de film

  7. lauli (laura)

    lisa weet jij nog jij en ik en nog iemand tegelijk naar een krukje weet jij wie dat nog meer was??????

  8. lauli (laura)

    marl1 wij hebben toch de beste coach

    Yep! Hoera voor Esmeralda!

Geef een reactie

