Stoelendans!

Elke zomer weer 1 van de hoogtepunten; de stoelendans bij de Rijvereniging “de Terschellinger Ruiters” in Formerum. Het was weer ’n gezellige, spannende en ook hilarische avond! De kudde Prairie-pony’s en Prairie-kids deden mee; ze hebben weer veel lol gehad en supergoed hun best gedaan! We waren ook weer ruim vertegenwoordigd daarzo:

site-stoelendans-groep-pano.jpg

Amy op NEEKE, Rinke op ODETTE, Berthe op NIENKE, Yfke op MAREIN, Berber op EMMA, Tom op BARTJE, Merel op MAGNUS, Janine op BRAM, Malon op TAMARA, Madeleine op ARIE, Nina op LOBKE, Puck op HANS, Loes op POLLY, Maud op DONDER, Celine op ROOS, Marlisa op ANTONINE, Rosa op VERONICA, Lisa op RENSKE, Maya op GEIS en Laura op MIEKE. En dan de Prairie-coach Esmeralda natuurlijk!
Daarnaast reden Evelien, Irene, Marieke en Margriet bij de paarden mee. Stoer! 
Al zeggen we steeds ’t gaat om de lol sleepten ze de eerste drie prijzen in de wacht!
1. Madeleine & ARIE
 (kreeg een heerlijke krans: Mjammie) 
2. Maud & DONDER
 
3. Tom & BARTJE
 
 
site-stoel-25.jpgsite-stoel-7.jpgsite-stoel-26.jpgsite-stoel-1.jpgsite-stoel-11.jpgsite-stoel-2.jpgsite-stoel-16.jpgsite-stoel-8.jpgsite-stoel-3.jpgsite-stoel-4.jpgsite-stoel-9.jpgsite-stoel-23.jpgsite-stoel-17.jpgsite-stoel-13.jpgsite-stoel-14.jpgsite-stoel-36.jpgsite-stoel-18.jpgsite-stoel-22.jpgsite-stoel-27.jpgsite-stoel-32.jpgsite-stoel-28.jpgsite-stoel-33.jpgsite-stoel-35.jpgsite-stoel-19.jpgsite-stoel-30.jpgsite-stoel-21.jpgsite-stoel-31.jpgsite-stoel-15.jpgsite-stoel-5.jpgsite-stoel-34.jpgsite-stoel-24.jpgsite-stoel-29.jpgsite-stoel-20.jpgsite-stoel-10.jpg

26 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

26 Reacties op “Stoelendans!

  1. Marieke

    hahahaha wat sgattig en hé! verrek ik sta er ook bij :p

  2. Marieke

    ik was ook lekker eerste hoor :p

    En Lucky vond de winnaarskrans ook zo lekker toch?
    Maar hij viel er niet doorheen, zoals Arie bijna. Die was haast top-zwaar.

  3. MaritJjee

    Toppiejj prairieracers !!

    Wanneer is die wedstrijd??
    Doeii,

  4. MaritJje

    Aah wat en stres liedje !! Word er gek van !! 😛

  5. Mariek

    helemaal gelijk marit :p

  6. essie

    Geweldig liedje:D

  7. Mariek

    ja tog vind ik hem ook wel geweldig alleen is die een beetje gestrest :p

  8. MaritJje

    Het liedje pas helemaal bij de foto’s !!
    Kamn het zo zien gebeuren (ook door het filmpje 😛 )

    Doegg..
    Ff de vraag wanneer is die stoelendans, in de zomer??

    Meestal ergens in augustus Marit.
    Het wordt georganiseerd door de Rijvereniging.

  9. MaritJje

    Echt een prairie liedje!! Aah heb zóó veel zin in de zomer = 😛 HYPERRR 😛

  10. Mariek

    jep marit die is in de zomer :p geloof ik :S

  11. Mariek

    ja idd marleen
    Helemaal geweldig dit kopje 😀
    wat kreeg madeleine als 1e prijs (buiten een krans:p) ik kreeg een dekje

    kusiezz

  12. hee,,

    Berthe well blijvee sittee Hee..!:P

    ik kijk een beetje te moeilijk..!

  13. lauli (laura)

    ksta heel beroert op de foto (rij 4 foto 1)

  14. Mariek

    je bedoelt rij 5 foto 1 tog?? ik ben rij 9 foto 2 :p

  15. Mariek

    met lucky natuurlijk (L) love him 🙂

  16. renske en ik in actie 😛

  17. volgens mij was dit de laatste keer stoelendans op renske 😦 ik ben te groot voor haar aan het worden 😦 gelukkig zijn er nu nieuwe pony’s 🙂

  18. lauli (laura)

    mariek k bedoel rij 4 de eerste foto

  19. lauli (laura)

    lisa ik weet het al volgens mij was het loes

  20. lauli (laura)

    ja volgens mij loes op polly

  21. iris

    ik heb op de manege waar ik rij ook
    meegedaan aan stoeledans.
    2e plaats =D

  22. tom

    ik ben 3e geworden en ik had geen foto’s ervan .En ik blij dat ze er nu bij staan.

  23. Mayaaaa!tjee prairiemisser!!

    Aha! ik was al aan het zoeken! Vorig jaar was iemand 2e met hem maar dar record haalde ik niet hoor!
    Geis wou amper draven! toch ging het wel goed! Voor de eerste keer dan!

    Groetjes maya

Geef een reactie

